lördag 3 februari 2024

 Go lördag på er!


Nu satte jag mig vid datorn en stund,vad har varit/hänt sista 

tro...Ska börja med att säga stort Grattis till broder Tore som fyller 75 år idag🎉🎂🌷


Jo förra lördagen var vi barnvakt i Mölndal till syskonen Madvall💗

Detta är ett foto sen lite tidigare men som vanligt så får jag inte in foto.Jag ska göra på ett annat sätt om det funkar…


Lite foton sen då!
Allt gick bra,barnen visste var saker finns o så.
På söndag kom Elin o Koffe hem, då blev det väl som vanligt för dom alla:)
Sen var det en vecka som det var lite allt möjligt!
Jobbade extra på mitt gamla jobb.
Alva skickade en bild på sitt körkort som hon då fick lösa ut!Jippi!!

Mormor lika glad än.
Sen träffades vi som jobbade 4 i grupp fram till april i fjol.


Kul att tjöta lite,vi hade ju mycket gemensamt när det begav sig.
Ja sånt är livet!!
Ja dagarna går, blev bjuden till min kusin i torsdags em. Lika trevligt som vanligt!

Så nu ser ni, första söta semlan♥️

Ja men sen det som kanske är viktigt efter semlor o sött. Det blev spinning med dotera i fredags. Ja ont mellan bena så det förslog men har gått över nu.
Sen har jag bakat lite naturligtvis.






Ja min svägerska tänker jag mycket på,så det får gå till frysen.
I morgon ska vi till Vedum o fira lite barnbarn.Kanske att mågen i det huset är värd en citronsockerkaka. Vi får väl se:))


Nu ska jag inte uppehålla er så här på lördagseftermiddag längre utan nu får ni fira helg.
Ni kanske vill se ett litet foto på ’ynglingen’ i släkten♥️





Jag var uppe där i veckan en sväng! Så fint dom har fått med gardiner o så! Snällt av dig Carina🥰
Ja jag var väl så exalterad av allt dom grejat med.Sen frågade jag Wilma: Var är Lowe?
Han är ju i vardagsrummet!!Så retligt, där hade jag ju gått förbi. Hahaha, fast han smälte in så bra med möbler och kläder så får skylla på det.

Kramis Gunilla

’Nyfikenhet gör Världen större
och fördomarna färre!’

5 kommentarer:

Tess sa...

Hos dig är det full rulle🤓 du hinner med mkt på en vecka🥰 Grattis till Tore idag🥳 så fina kort på familjen madvall🥰 kul att vara i Mölndal lite kan jag tro ♥️
Spinning var kul, nu kör vi😀😀👏👏 kul med träff hos Lena oxå.
Du får hälsa såå gott till Vedum imorgon, då får vi hoppas Jörgen sköter sig då😅😅♥️♥️
Fina Lowe plutten!!!! Han smälte in bra i inredningen då😅♥️♥️

Anonym sa...

Naa lille Lowe blev bortglömd ��
Jaa så kul med alla träffar med olika människor ��

Syster sa...

Det var syster som skrev, jag fyller i det, men funkar ej visst

Gunillasljusglimtar sa...

Tessy♥️ Jaa det händer alltid mycket här! Roliga saker o lite jobbiga också men jäklar va sprutor jag ska få på tis. Ja Jörgen måste sköta sig ordentligt, hihihi. Ja jag hoppas jag hinner till spinningen på mån Tess🚴🚴Kram mamma♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Babbi! Ja inte såg jag honom må du tro!! Hahaha, gammelfamme ser dåligt kanske! Ibland så gissar jag att det är du. Kram Söss♥️