lördag 17 februari 2024

 Hej Hej!

Tittar ofta på min gris jag fick av syrran i julklapp.


Hur mår ni? Har ni sol precis som vi?

Då passar vi på att vända upp och ner på lägenheten. ’Storstäda’ heter det.

Tänk förr då tog Göran semesterdagar o jag var ledig flera dygn.

Åh va vi städa! Det var faktiskt kul att vara båda då.


Nu ser ni fördelningen, hihihi😁Närå, han har tagit de tunga bitarna. Sängar ut! ( Nästan allt utom benen) Bäddsoffan i kontoret. Så jag ska inte klaga. Fast jag är med och bär, det ena och det andra.
Jag fick en smärtfri höft av min dr, fast knät rådde inte sprutan på! Fast vill inte springa där igen nu så det får bli knäskydd.

Ska visa en Ciccus som jag fick av en väninna igår! Jag blev såå glad! Tycker dem är så fina🧡

I veckan som varit så var två bröder från Mölndal här hos oss.
Så gulligt, jag fick en så färgglad lykta. Den lyser så fint på kvällarna här.



Sen kom de ’tre’ med Allahjärtans dag present.





Som vanligt blev det ingen vinst men själva tanken är fin♥️

Jag har jobbat lite extra i veckan, ja Göran också. Sen sa vi att vi äter något gott i kväll bara för att…

Det blir kycklingenchiladas, det var längesen🧡


Detta fina kort fick jag av min älskade syster. Kan ni tänka att JAG glömde skicka till Barbro😢

Skämdes men jag gottgjorde det så gott jag kunde.

Lille Lowe foto som jag ber om ofta,han var 6 månader igår! Åh va tiden går fort.



Här har jag bakat Jitterbuggare till min systerdotter🧡


Här är killarna från Mölndal 💚💚

Härom söndagen var vi i Vedum o gratta Casper, han blir 19 år nu i februari.

Det var som alltid go mat o skratt! Var tvungen ge Jörgen lite fikabröd. Det gillar han….




 
Casper gillar inte direkt att vi plåtar men det blev ett foto🧡
Jaa nu tog jag ju en lite längre paus än jag var värd( tror jag) men nu blir det lite soppa i magen och sen får vi väl avsluta stödet också.
Inte lika kul, men så glad att ugnen blev fin så jag kan baka lite nån dag,hihihi.


Ett så fint foto på exet och Carina. Vi var där o lämna lite bak till dom. Lennart nyopererad, bröt lårbenshalsen för 2 veckor sen…Ändå ser så pigg ut!
Vi fick fika när vi kom, sen bjöd dom på pizza. 
Tack för allt + smör🧡

Nu får ni fortsätta med erat, ni kanske till och med börjar storstäda.

Kram Gunilla 💗



'Så länge du oroar dig så bryr du dig.
Det är när du inte bryr dig som det är dags att oroa sig...


5 kommentarer:

Tess sa...

Fina kort som alltid 🥰 härligt med sol!!!♥️😍 det blir man glad av…..härligt med storstäd, det skulle behövas här hemma oxå♥️ vilken fin blomma!!!♥️ kram!!

Gunillasljusglimtar sa...

Tessy♥️Säg till mor så kommer jag!Ja jag tycker blomman är så fin, hade sån när ni var små. Minne för mig♥️
Kram Mams ♥️

Anonym sa...

Fina kort �� Gulligt av dig att baka dessa svåra kakor till Frida ��

Syster sa...

Är från syster den anonyma 🥰

Gunillasljusglimtar sa...

Syster! Det är ju faktiskt kul att baka när det är lite svårare♥️I bak åtminstone, inte fan i stickning iallafall♥️🥰