fredag 23 februari 2024

 Goddagens!


Mandelkubb till Mikael ♥️

 Idag skiner solen,fast det blåser också ganska bra ute!

Ja denna veckan har varit jobbig, varit orolig för olika besked bland mina nära o kära.

Åh så igenkännlig jag är på ’högsensivitet’ person jag är’Jag tar in varje cell i människor tror jag!

Kan vara otroligt jobbigt ska jag säga er!

 Huvudvärk o enormt trött dagen efter vi fått bra besked.

Var hos syster yster häromdagen, jag fick så fina kläder av henne. Jag behöver inte köpa massa nytt, iallafall inte till överdelen.

Denna +shower flaska fick jag av syrran.
Så gött jag luktade i morse efter duschen!


          Allt detta som hänger här fick jag 🙏♥️
Såå glad
TACK syster♥️

Fräschare upp mina strykkläder med linnevatten jag fått av Wilma♥️

Ja vad gör ni annars?

Vi ska, tror jag ta några skåp att städa ur som vi ’glömde’ förra lördagen.

Göran blev nog inte så glad när jag påminde i går kväll,hihi.

Skönt att ha det gjort eller hur?

Gick igenom min externa hårddisk. Letar efter något gulligt kort på Märta ( Malin vet att jag ofta är framme med kameran).

Det blir ju student för märta,Alva och Casper.Tre barnbarn!!

Jag gick bet! Ska ju vara ngt gulligt kort när de är under fem år ungefär!

Hittade ju mycket annat som jag sparat.

Här är undertecknad 15 år.

 Jag och bästisen Gunilla Berg bodde hos hennes mormor när vi praktiserade på nåt äldreboende.

Här visar jag väl Gunilla vilka fina trosor jag ägde:))


Här är ’rediga’ Gunilla som hjälper mamma skala potatis på vår tältsemester.♥️


Detta skrev Chrille till mamma, såå rart♥️
Här är Chrille liten kille, så söt.

Finns nog lite Lowe, hans barnbarn i Chrille också💚

Nä nu får jag inte bli för nostalgisk utan fortsätta med maten, mannen tränar och kommer nog snart. Tycker det är såå bra gjort att han börjat med det. Hans lata fru, jag är under isen med träning. Ja ja det kommer snart!

Lille Lovisen får ju lite tid med gammelfarmor emellanåt. 
Han är ju redan över 6 månader💚

                               Här är Wilma o Tess o diskuterar


Detta härliga kort är ett par år.
Underbart att få skratta:))
Saknar dig Anne ♥️
Ja jag saknar allt mina arbetskamrater, det känns så definitivt att gå i pension.
 Fast jag jobbar ju lite iallafall . Ann, Anne, Tess, Eija.
Gud va mycket kul vi haft👍🏼💯♥️

Nu får ni ta tag i eran helg om ni vill, jag ska sluta nu.


Kramis Gunilla ♥️


’Livet! Vilken grej alltså!’




3 kommentarer:

Syster sa...

Så fina kort.. Ja det håller jag med om att Lowe liknar morfar lite..
Ja såå fina mandelkubbar du har bakat ..
Så kul att kläderna passade 👌🏻
Ja positiva besked är man väldigt tacksam för🥰❤️

Tess sa...

Men vilket kort på mig🤣🤣🤪😀😀 jösses så jag ser ut….🙂 vad lik Linnea är dig!!!! Så kul med kläder♥️♥️🥰 bra gjort av Göran!! Din tid kommer oxå♥️♥️ kramar♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Babbi♥️Jag är såå glad för kläderna♥️Jaa jag älskar att titta på foto! Japp mandelkubb till Mikke!

Tess♥️Inget fel på kortet på dig?! Du ser det på det kortet alltså! Linnea o farmor♥️♥️Ja Göran imponerar verkligen!
Kram på er båda