fredag 9 februari 2024

 Hello fredag kväll!


Grattis Malin på din dag 🎉🌷🍸
Hoppas din kväll blir fin♥️

Hur har ni det?

Här denna fredag så har jag bakat, skrev och fråga om Wilma kunde komma o fika.

De kom en sväng till Famme.




Det är alltid lika kul!

I tisdags träffa vi kompisar och smaka på semla.
Trevligt som vanligt, vi googlar och tjötar lika mycket.





I veckan har jag fått cortizon sprutor i knä och höft!
Han, dr vill inte att jag ska gå på cortizontabletter jämt.
 Jag tycker att gamla tanter gör det inget på:)
Men han får väl hållas tills jag blir sämre.
Jag fick så svåra smärtor efter höftsprutan, det höll på ett dygn.
Ja ja, igår torsdag fick jag min ’33tusensprutan ’ i magen.Var i Lidköping och åkte innan och efter till husbilsaffären för att bara titta på nån som hade långbäddar! Känns som att vi legat på varandra sista året, gött i och för sig men det orkar vi inte i längden!!!
Så efter sjukbesöket tillbaka till husbils…..












Denna fina bilen tror jag fler tycker är riktigt fin💙

Denna hade jag velat ha men fick nej av Göran


Ja att jag är spontan är ju en sak men mannen i mitt liv har också lärt sig, hihihi. 

Nä men tanken har funnits iallafall sen ett år tillbaka. Vi köpte ju Helmer 2021. Så nu blir det byte. Den nya har efter tillåtelse efter hyresvärden fått samma namn som hans smeknamn. Det blev HOLGER 💙

Vi är så glada då vi bara lever en gång faktiskt! Ska ju vara lite bekvämt också♥️


Ja nu får ni sätta er o vänta på nya Beck filmen, om ni inte streamar.

Så mys på nu denna kväll så hörs vi snart igen🥰


Kramis Gunilla ♥️






3 kommentarer:

Tess sa...

Sååå roligt med nya Holger♥️⭐️ hoppas ni får njuta många mil tillsammans🥰♥️😍 härligt - livet är till för att levas😘 kul med besök av Wilma å Lowe🥰♥️ å grattis till Malin🥳🥳 vilka fina tulpaner - hör våren till!!
Kramar♥️

Syster sa...

Söte lille Lowe🥰 Jaa så rätt ni tänker, vi lever bara en gång.
Så kul med Holger .. Ser jättefin ut..
Ja hoppas cortisonet hjälper nu och även den dyra ❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tess o Söss♥️Jaa detta var allt lite spontanköp! Fast vi velat ha långbäddar ett tag🚐Så då slog vi till😄🙏

Ja lille Lovisen kom förbi gammelfarmor♥️Kul när de kommer…
Kram på er båda👏🏻😀👍🏼