söndag 14 januari 2024

 Gokväll på er!



           Fina Azalean💚



Nu är det söndag kväll alleredan..

Märker ni att det börjar ljusna på eftermiddagen?

Ja det gäller väl morgonen också men tänker inte så på det.

Idag har vi kollat barnbarnet Wilma o Johan Och lille Lowes nya hem.

Så fint och rejält hus de köpt!!

Tog inga kort men det kommer...

Såå kul det kommer att bli att gå dit sen.

Vi ska träffas i morgon en stund💓


På promenaden förra veckan.




Underbart väder.

Solen tittar fram lite...

Blå himmel.


Det ger en energi, saknat sol sen länge!

Behöver nog också lite Dvitaminer.

Fast solen är ju gratis!!



Här är en energibomb💙






Här kommer en till, 
Sickan med baby och hund💗


Här kommer ytterligare en energi bomb

💗

Det är Maja, syrrans barnbarn.

Såå lik Barbro när hon var liten.






Här ÄR syrran,med julklapp från mig


Denna såå söta grisen fick jag!!



Detta fick jag också!
 Presentkort på en Guldaffär i stan.


💖


                    

Så kul att träffas, är alltid för långt emellan.

Vi åt gott och tjabbla och skratta som vanligt!

Ja nu äntligen fått in foton till inlägget.

Suttit sen före kl sex och grejat!

I veckan som kommer är det lite att pyssla med.

Hoppas att allt ska gå bra för jag har tyvärr fått tillbaka mycket värk.

Hur gör jag?!

Pest eller kolera!?

Be att få äta cortizon jämt

 och bli av med värken mycket eller att det är så här jag får ha det.

Jag måste nog ta kontakt med min läkare igen.

Tycker inte det är annat för mig.

Får aldrig vara riktigt gla'.

Nu ska jag plocka ihop här efter mig,drar ju fram massa skit inför varje inlägg,hahaha,så är livet här.

Gubben springer och hämtar tvätten och sen ska vi titta på tv ikväll-Farmen och sanningen.


Kram Gunilla 💕


'Det finns så många 

olika sätt att vara människa på!

Underbart!














4 kommentarer:

Syster sa...

Alltid lika trevligt att träffa er med goa skratt o tjöt 😂
Så fina bilder på dessa små knyten, vackra vinterbilder ❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack min söss ♥️Ja lika kul när vi träffas även om det inte är så ofta längre 🥰Ja du ser vilka energiknippar jag fick på bild♥️ Ha det riktigt bra nu Barbro💛

Tess sa...

Förstår att det är jobbigt med värken, jag tycker du ska ringa läkaren, hör dom inget så vet de ju heller inget….♥️ el hur🥰 fina bilder på barnen♥️ kommer bli jättefint deras hus, spännande epok i livet för dom♥️♥️⭐️ KRAM♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Tess♥️Ja du tänker alltid på mig, jag ska försöka att ta mig för att ringa nästa vecka nu. Höra om de kan göra något🌷Ja det blir kul för Wilma o Johan o lille Lowe💙