söndag 26 februari 2023

           Go Söndag på er💚


Jag har ju lovat er att berätta överraskningen!

Jag fick ju under tiden jag skrev inlägget i torsdags ett telefonsamtal från Wilma och Johan.

Mitt äldsta barnbarn!

Dom ska få BEBIS 💜Tror jag satte tangenterna i mun, hihihi.

Nämen så glad jag blev, smakar på ordet gammelfarmor! 

Känns riktigt bra!



                                                      Wilma och Johan




         Min son Chrille och Nettan som ska bli morföräldrar!

Jag kommer ju ihåg Chrille som liten,då var ju våra föräldrar så stolta över deras barnbarn, nu är det deras tur att känna känslan av ett barnbarn.

💖

Ja nu går nog tiden sakta fram till slutet av Augusti! 

Kan ju bli på Chrilles födelsedag,19 augusti!


Igår var vi och grattade Casper, barnbarn som fyller 18 i veckan!

Hur fort går tiden?




Görans barnbarn till höger.


Görans ex

Tack för vinet Inger 💗



SER gott ut!


Kjelle, Sebbe och Göran.


Ja nu vet ni mina vänner hur det  ligger till, jag kan titulera mig

'Gammelfamme' nu.

Passar mig nu när det närmar sig 65 årsåldern, kanske kan köra kärran om föräldrarna tillåter.💓


Kram Gunilla 💗


Lilla bebis därinne, 

undrar så vem Du är?

Ditt lilla hjärta det ska slå,

är det sant att Famme

 sen dig kan pussa på?


👱



                  


7 kommentarer:

Malin sa...

Åhh vad roligt med en lite bebis 👶🏻 Grattis 💕

Tess sa...

Jaa, så kul det ska bli, längtar såå♥️👶, vilken fin dikt, väldigt passande🤗 Casper 18 år- jaa var tar tiden vägen🥳🥳🫣😬 helt otroligt!! Det har varit mycket firande nu♥️🥰 kramis!!

Anonym sa...

Grattis gammel farmor ❤️ kul att vara så ung som du och få njuta av en bebis..
Fast du är gammal farmor ❤️

Gunillasljusglimtar sa...

TACK MALIN! ja men visst är det så otroligt att få titulera sig ngt mer minst en gång till i livet.

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Tess, ja dikten flög över mina 👄 läppar..Det blir ju kul för er också så klart! Alva då ♥️🥰 Åh så mysigt!!
Ja jättemånga som fyller och har fyllt nu. Kram på dig.

Tror det är Babbi som grattar mig till Gammelfarmor!Ja jag behöver ju inte rullator ÄN riktigt🥰

Alvasss Blogg sa...

Ja det ska bli så roligt! Längtar såå👶🏼❤️ fin dikt🫶🏼

Gunillasljusglimtar sa...

Alva♥️Jag förstår att detta var kul för dig 🥰Tack för att du skrev här till mommo♥️♥️♥️