söndag 12 februari 2023

 Hej Söndag!


Tårta till Malin, som vi fick smaka på!


Jag ska förklara vad jag / vi gjort i veckan.

Som vanligt så går dagarna väldigt fort i mitt liv.

Sist fick ni ett virrvarr av text och bilder,huller om buller.

Hoppas nu idag att det blir bättre!

I torsdags så fyllde ju bonusMalin 45 år.

Det skulle hon fira hemma hos henne.

( fast det var fake,hahaha.

Hon kom till en stuga som dem skulle fira i lugn o ro.

Då kom vi en hel hög dit,syskon jag & Göran & syskonbarn o Märta.

Så att hon blev överraskad kan ni tro!

Så det blev fest 💥😃💗


Malin 45.



Ja,jag älskar ju att ta kort,det går lite för snabbt ibland så en del blev suddiga.



Sickan var pigg länge!






Ja när Göteborgarna kom så blev Malin än mer

överraskad!

Sen åkte de två stora killarna med morfar & mej hem på kvällen.

Sen var det aktiviteter hela lördagen.




De var o bowla och sen en på en bra matine'

Jag bakade lite,det var många fingrar,både stora (Göran) & små som smakade på snitten.



Tiden har gått fort,nu snart ska jag jobba lite extra tills i morgon.

Göran åkt hem med killarna till Mölndal.

Var hos Alva och Tess med lite nybakade tekakor.




Mattis jobbar och Anton är på resa till Norge.

Sånt här snappar Anton till mormor 💗

 

Kul när de ser sig om.

Han gillar mycket historia och köra bil så det passade ju bra då för killarna.

Han skickar snapvideos till mormor så jag kan följa deras tripp!,

Ja i veckan som kommer så ska jag komma ut på flera promenader,träning,lyssna på pod,nu en stark och otrolig och hemsk som heter nattvandraren.
Jag lyssnar och tänker att nä nu vill jag inte höra mer men stänger inte av ändå.
Jag fick ju cortizon spruta både i knä och höft i torsdags av doktorn.
Skulle ta det lugnt i helgen men ska nu testa lite längre turer i veckan.
Hoppas såå att dem ska hjälpa mig till 100% eller åtminstone 90%.
Nog om det eländiga,nu ska jag packa jobbväskan.





Måste bara visa hur duktig Alva är💗
Hon går ju andra året på Stylist.
De hade haft 'Godistema' på uppsättningar!
Såå kreativt tycker jag.


Kram på er Gunilla 💓



'Alla behöver en
 styrkekram ibland'







4 kommentarer:

Syster sa...

Å vad fint Alva har stylat👌🏻
Vad kul med överraskningsfest👏🏻👏🏻
Så kul att få se fina kort ..
Ha en bra jobbkväll🥰

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa Alva är verkligen duktig💛👏🏻🌟Tycker det är så kul att hon gillar vad hon gör. Ja nu är festerna över för denna helg. Kram söss ♥️

Tess sa...

Så kul att gått överraska goa Malin ♥️🥳 det var uppskattat kan jag tro, kul för er att träffas alla! Inte alltid lätt att få ihop😊♥️ Jaa, Anton älskar att upptäcka å köra bil, så den resan var han så nöjd med🤗💕
Alva gjorde ett jättebra arbete med stylingen, så kul att hon trivs med sin skola👍🥰
Hoppas nu det blir bra för dig så du kan komma ut på lite promenader☀️☀️Kram!♥️

Alvasss Blogg sa...

Så kul ni har haft det! Tack så mycket jag övade mer på sminket som också blev helt annat i slutet, håret hade jag inte hunnit öva på så blev lite sådär och man var stressad eftersom att vi bara hade 2 timmar på oss till sminket, håret och kläderna. Det var även ett delprov till stylist-sm så vi får se hur de går, har stor konkurrens����❤️