torsdag 23 februari 2023

 Gokvällen...snart!



Nu kan ni gissa vart vi varit!



Jaa,ni fattar!

Ullared heter det stället som vi drog till.

Vi stannade ju som vanligt och fikade men jag ville iväg så det blev inte många minuter vila inte!

Jag tog ett rum på Motellet där nere.
Lagom stort,vi skulle ju bara sova där:)

                 

En del av det jag / vi handlade.
Göran säger att jag kan handla det mesta på Ö&B men det är ju inte lika kul,eller hur?
                 

Ja vi var hemma igår eftermiddag igen.
Plockade upp allt, det ÄR tråkigt det!
I tisdags förmiddag kom Tessan & Malin Samuelsson till mig.
Vi pratar och skrattar så tiden går ju så fort!

Det är ju så kul att dom hjälpte mig med 'Den lille dammsugarn'

Jag den sög inte så bra, hade ju inte en aning att det var en liten extra dammsugare också.

Den var igenkorkad av skit så att den inte sög upp mitt damm i hörnen som jag har var inte så konstigt!

Tessan tömmer handyn!



Finaste blomman från Malin 💓


Göran kom ju hem innan de åkte hem sånt gillar han. Då får han prata.
Kan ju inte vara så kul att hänga med sin fru hela dagarna heller.
Jag har varit långledig nu när jag tar en semesterdag onsdagar i mitt schema.
Tänker lite så innan pension och så.
Jag är ju inte ung längre, fast så glad att cortizonsprutorna i mitt högra ben blivit bättre så jag kan promenera och träna.
Nä nu ska jag ta hand om tvätten uppepå våningen!
Detta blogginlägg har tagit en timma, över det!
Ska berätta vid nästa inlägg en överraskning.
Jag är så glad!


Kram Gunilla 💕



'Idag kom ett samtal
 som naturligtvis 
förändrar även mitt liv 💕'

 





4 kommentarer:

Tess sa...

Jaa, en riktigt rolig överraskning!!♥️♥️🌟
En sån mysig dag vi hade hos dig i veckan, roligt med mycket skratt och prat🤗😍 jaa, nu har du lärt dig lite nytt om din dammsugare😅😅 låter som att ni hade det trevligt i Ullared☀️💕 kul att komma iväg lite♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Ja den får jag suga på några dagar innan jag berättar. Det är så roligt att vi träffas lite då och då. Ja va fanken, vad mycket jag inte vet om våra hushållssaker, Hihihihi!
Ja nu får vi spara ihop ett par tusen innan vi kommer dit igen.
Kramis Mamma

Malin sa...

Nämen nu blev jag ju nyfiken!! ☺️ Ska bli spännande att höra!

Tack för allt det goda. Var så mysigt att fika och umgås med er. Som alltid! ❤️

Verkar som ni hade en härlig tripp till Ullared. Såklart det inte är lika roligt att handla på öB 😅
Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa Malin! Det kommer ett nytt i helgen, blogginlägg♥️Ja tur vi hinner träffas emellanåt! Haha, det gick undan till Ullared, var nere vid 5 tiden, då hade vi fikat 3 minuter också, hahaha. Kramis Gunilla 🥰