onsdag 8 februari 2023

                                                           Hejsan!



                                                                                    

                                                    Detta är en äldre bild,fast fin tycker jag!

 

            Alleredan onsdag,kväll till och                med!

Tycker ibland att den stora datorn jäklas med mig.

Nu kan jag inte få texten i mitten typ.

Om ni förstår.( Har fixat till det)


Jag tror ni är mycket duktigare än mig iallafall.I morse så åkte jag till träningslokalen,Sha Bam,dans i 45 minuter.

                   

 

Riktigt roligt är det.

Sen hade mitt barnbarn,Wilma bestämt tid med mig idag.

Jag skulle lära henne Farmors köttbullerecept!

Hon kan laga mat men så klart så är Fammes bäst!

                        
       
       Farmors delikatess köttbullar

                                  




   Nu ger jag snart upp!

 Bilderna kommer i fel ordning, texten lägger sig som den vill :(

Det var en trevlig eftermiddag iallafall hos Wilma ,sen tog jag en promenad hem.

Packade nu väska till jobbet i morgon, sen en väska till ifall det blir träning fredag klocka tio. 

I morn ska jag till dr innan jobbet,ska få en cortizon spruta nu då.

Antingen i knät eller höft.

Hoppas den gör så jag springer som en Antilop sen, Hihihi.

Pratade med son Chrille igår, vi prata om telefoner!

HAN tyckte att mor skulle köpa en ny, den jag har är lite över två år. Så nu har det satt griller i huvvet på mig.

Kanske ska passa på innan pensionen,vad tycker ni?  

Igår förresten så träffade vi våra kompisar,Carina och sven-Olof.

Så första semlan åkte ner i magen, så lent, varmt och gott!

Satt i många timmar och bara tjöta.Det behövs ibland.

Man ska vara tacksam för vänner 💗


I morgon säger jag Grattis till BonusMalin som blir 45 år i morgon.💥💕💥

                        
Present fixad malin!

         

        

Nu säger jag tack för idag, ni får ta mina problem med text och bilder med ett skratt!



                

Kram Gunilla💗 

        

               

                     

              

 



 


 

4 kommentarer:

Tess sa...

Vad gott det ser ut🤗 , blev jag sugen här med💕🤪 - datorn vill utmana dig lite☺️😀……, tekniken kan vara lurig ibland 😀 jag har inte ätit någon semla än i år…..😎 men det kommer väl.
Kram kram♥️ Å grattis till fina Malin imorgon 🥳♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Tess! Då får väl mams komma till dig också o lära dig mina delikatessbullar. Det gör jag gärna🥰Ja jädrar vad arg man blir när det inte funkar! Men det fick duga idag detta inlägget. Ja nu börjar ni barn bli ’gamla’… Inte längesen jag var 45, hihi🥰🌟♥️

Anonym sa...

Goda köttbullar:) Jaa men köp så länge du kan vetja
Ja tänk att det blev en semla för mig i går och den
Enda för i år ..Syster��

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Barbro! Ja jag köper la om ja vill, ska fundera ett tag♥️🥰Hoppas du får en bra dag söss🥰