tisdag 15 juli 2014

Vikken dag!

Gomorron på er!
 
 
 
 
Har bytt ut en död blomma mot en ny!
 
 
 
Hur har ni det?
Här är det lite konstig känsla efter ha varit hemma o dratt sen början på juni,nu är det jobbdags!
 Man har svårt med sömnen innan jobbdag,precis som om man aldrig vart där förut:)
 
Ändrade lite på byrån...
 
 
Det har vankats storstäd här i lilla stugan,ångrade nästan att jag nämnde det för gubben för det tog en HEL dag,från morron till kväll.
Nu är det gjort så det känns gott det med!
 
 
 
Vi fick se en sork  springa över gräsmattan idag,vi ut,jag med kameran och hann inte ta ett kort på den levande förrän gubben slog ihjäl den!
Så ni får den död,inget att göra åt.
 
 
 
Hahaha,minuterna innan fick jag  syn på en DHL buss...Spring ikapp den sa jag till Göran för det är säkert cykeln som kommer ( Vi vann ju en cykel på postkodlotteriet) vi väntar o väntar....kommer aldrig fast den är på väg säger dom...
Så Pettersson sprang som en vältränad pojk till bussen för att få sin cykel.Hahahaha..var ju bara det att han hade kört fel och skulle defenitivt inte lämna av nån cykel inte:)
Det tyckte gubben var retligt!
 
 
 
Ja jag det händer allt lite här på Gläntan minsann!
 
 
Ha nu en riktigt trevlig tisdag så ska jag ha det också:)
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
"Jag önskar
att du ska
få uppleva
blommorna
 vid vägen -
och att du ska
få uppleva
 de små nära tingen."
 
 
********************

3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Så skönt att ha gjort en storstädning innan du börjar jobba!
Så ni har vunnit på postkodlotteriet, det gör aldrig jag och inte vågar jag gå ur heller. Hoppas cykeln kommer snart!
Här jobbas det fortfarande och det blir bara intensivare och intensivare .... men fredag är sista dan innan semestern. Får se när jag får tid att göra ett inlägg.
Ha det nu fint, raraste du!
Kramar Eva

Hajan sa...

Läste vardag och flärds inlägg hos
Dig. Tänkte på detta med Postkod... , Vi hade 5 andelar =
lotter. var med i nästan 3 år, vann aldrig något. Vi gick ur min gubbe och jag, jag höjde min
insats till 400:- på lönesparandet.
Det tjänade vi mera på. Det är något som är fel tycker jag, när
samma människor vinner år efter år.
Jag är inte avundssjuk har aldrig
lidit av den sjukan. Cyklarna är ju trevliga, har sett att det
gått vinster där jag bor med.
Programmet gillar jag med frågorna.
Hoppas cykel kommer

Änglarum sa...

Hej! tack för dina krya hälsningar <3 det går på rätt håll nu!! så håll tummarna hårt!! måste skratta högt,vilken syn på språng efter cykeln :)))ja du var har den levererats tro?! kanske lämnad på fel ställe :)) nä det skall vi inte hoppas!Kul att vinna :)må så gott< kram Jessica