torsdag 3 juli 2014

Bästa söss!

Gomorron!
 
 
 
 
 
 
Vill idag visa vad som damp ner i postlådan härom dagen!
 
 
Bara framsidan fick mej att skratta....
 
 
                                                   Åt denna sidan skrattade jag ännu mer....
 
 
Det ska vara min syster till detta :))
 
 
 
 
Här ser ni väl vad jag fick!
.
Två små skira änglar som jag hängt upp i matrummet, såå söta!
 
Tack finaste syster för att DU ( o alla andra finns)
 
Känner mej så mycket bättre efter andra dropp behandlingen.
Är så glad för det!
 
 
Ha en fin torsdag♥
 
 
 
Gunilla
 
 
 
 
" Ta hand om varandra."
 
 
************
 

8 kommentarer:

syster sa...

Varsågod min Goa du! Ja så roligt att överraska med nåt i bland!! Tack för de fina orden:) så härligt att höra att du känner dig bättre, efter denna behandling! Nu håller jag tummarna för dig.. Kram

Vardag och flärd sa...

Ni är två fina systrar, tur att ni har varann! Jag träffade min syster igår, vi var hos mamma som är så dålig. Skulle vilja skicka ett sådant kort till min syster också.
Nu låter du så glad efter din behandling och kortet från syrran, hoppas det får fortsätta så, vännen!
Kramar Eva

Mamma till 10 drabbad av obotlig cancer sa...

Va skönt att du känner dig bättre ☆ visst är en "Syster Yster" en verklig gåva att få ha i svåra stunder ♡♡♡ likväl som underbara vänner som du Gunilla ♡ ha en bra dag ♡ Kram Bettan

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Härligt med överraskningar, och du är så värd dom!
Så skönt, att du mår bättre!! Ha nu en fortsatt mysig dag, trots regnet!
Kram Annika

Anneli sa...

Åh, lyckliga du som har en syster!
Så himla fint av henne, det är kärlek det............

Ta hand om dig nu och njut av att du känner dig bättre,
Kram Anneli

Hanna sa...

fin blomma

Torpliv sa...

Vilken fin present du fått och ett vilket roligt kort! Och så bra att behandlingen fungerar och du mår bättre!
Hoppas du får en riktigt härlig, solig dag!
Kram Petra

Äppelblom sa...

En sommarkram till dig!