torsdag 31 juli 2014

Dags igen! Sjukhusvistelse!

Gomorron på er!
 
 
 
 
Ja nu är det dags igen för min 3:e droppbehandling.
ÄR så otroligt tacksam att JUST jag fått Remicade som läkemedel.
Det har underlättat min livssituation som ni förstår:)
Kan ju t om ta Hilma ( Bilen) ner till stan o gå o strosa en stund,helt otroligt!
Fast gubben tycker nog allt att det blivit lite dyrare leverne sen dess:))
Men han tycker ju det ÄR så stor skillnad nu...
 
Nepp här går datorn sådär,svårt att få dit bilder idag så jag lämnar dagen till er.
 
Kram♥
 
 
Gunilla
 
" Fånga dagen"
 
*******************

8 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Är så glad för din skull, att det fungerar!!
Lycka till även idag!! Kram och ha det gott!/Annika

Hajan sa...

Vet Du vad, jag tycker det är jäkligt tråkigt med din mage.
Vilka konstigheter det finns, men det bästa av allt,
Du har kvar ditt fina humör i allfall

Hanna sa...

Ha en fin dag!

Carina sa...

Härligt att det funkar med behandlingen! ...och dator, vem vill hålla på med det nu....inte ofta i varje fall....blir vinter och mörkt och kallt tids nog...
Ha det gott och sköt om dig
Kram

Vardag och flärd sa...

Oj, först blev jag rädd men det var ju din behandling det handlade om! Vilken lycka att det funkar! G är nog bara glad att det funkar bra, men gubbarna ska alltid knorra.
Strunt i datorn, det fixar sig så småningom.
Ha det nu riktigt gott vännen så hörs vi!
Kramar Eva

Blommiga Rutan sa...

Godkväll i stugan !
Så roligt att höra att du hittat ett bra läkemedel som fungerar . Skönt att kunna ta bilen och åka och handla lite .
Ha det så gott
Kram Anncathrine

Äppelblom sa...

Jag vill bara säga HEJ och önska dig en fin dag!
Kram

Fröken Tindra sa...

Vad skönt att du fått något som funkar!! Njut!!
Kram!