lördag 2 september 2023

 Soliga lördag!


Denna söta sak hade dotter Therese ,fick nog säkert av min mamma.

Hon frågade om jag ville ha den, absolut som minne💕


Vilket härligt väder det kom efter regnet.

💛

Det behöver vi faktiskt!

Kommit hem efter ett dygns jobb, vilat lite och ska snart bli bjuden av grillat av gubben.

Det är väl lika bra att passa på!

Nu finns det lite söta foto på Görans minsta fyra barnbarn,måste visa!


Otis Bo Bror


Deras lillasyster Sickan kommer här:


Sickan o Otis.

Hon har börjat förskolan alldeles nyligen.


Sickan på Föris.

Otis började ettan.

Elin ( Mamman)fyller snart 40 så då ska jag och Göran vara barnvakt,när de 'äldre' förlustar sig💗

Det kommer gå bra bara vi kan spisen,hihihi...


Vi var i karlsborg med Helmer för nån vecka sen,ja det var när det REGNADE så mycket.

Jag har ju bott där när jag och min kompis Gunilla var unga.

De hade ju en korvkiosk då,1975.

Den var lite större nu, 2023.



Körvkiosken vid kanalen.



Det var så gott!



Fast DÅ kändes det som världens ände,nu är det ju fint på sommaren.



Till Lennart 💙


Dessa väntar på dig nu,vaniljbullar.



Ett foto till på den yngste lille älsklingen LOWE 💙💙💙


Snart kommer gammelfarmor till dig igen.


Nu får ni fira lördagseftermidda'


Kram Gunilla💗



Tänkvärda ord kärlek.


2 kommentarer:

Tess sa...

Jag trodde att det var din sak🥰 har för mig att du hade den när vi bodde i stenstorp och att jag sen fått med mig den på nåt konstigt vis😍 så skönt att rensa🙏🥰

Ja , Karlsborg är fint, har jag många minnen ifrån♥️♥️😎

Hoppas maten smakade☀️♥️ kramar!!

Gunillasljusglimtar sa...

Tessy♥️Nja tror som Frida att Du säkert fått den av mormor ♥️Nu finns den ju här så inga problem. Ja maten var sådär tyckte jag! Kanske tröttnat på ’körvamat’ Haha, sa till Göran att här så sprang Tessan som en jihu överallt!! 💛💛💛