fredag 8 september 2023

   



Hej på er!


Ja nu visar jag myggan igen,tycker den är så söt.
Idag ska ni veta att vår lilla mamma skulle ha fyllt 100 år idag 💓
Det är över 20 år sen mams lämnade oss.
Det var en pärs i livet. Saknar henne mycket än!
Pappa var ju nästan 94 så han fick ju ett väldigt långt liv.
Men saknar pappa så med. Han var ju så pigg länge.
Tror ändå att covid 'tog' honom.
Han var ledsen sista året,
inte många besök, han kunde knappt få följa med oss ut heller!
Jag lovar att det blir några LOWE bilder idag också.
Jag bakade lite till Wilma o Johan. Alltid bra att ha för deras besök av folk.


Carina & Gammelfarfar.


'Gammelfarmor & Gammelfarfar.


Huvudrollsinnehavaren

💙
LOWE

Ja jag är så glad att jag finns ju nära Wilma o Lowe om det behövs.

Igår åkte jag till Tessan och hjälpte henne lite med rensning.
Det är kul det!



Ja mycket som inte skulle rensas bort heller men fick en annan plats.



Skämde bort 'Vivi' lite också.



Här satt vi och njöt av mat & ett glas vin.
I morgon ska vi till Stenstorp & fira LINNEA som snart fyller 23.
Ska bli så kul att träffa henne igen 💗




Ja nu hoppas jag att ni njuter av det vackra helgvädret som vi fått nu!

Här får ni även en sista uppdatering när jag går i pension....

Vad har jag gjort?!
Det bästa är att Göran ska 'sponsra' mig med bakattrialjer sen.
Dyrt med smör och mjöl:))

Nä nu får vi avsluta

Kram Gunilla💓



'Linnea,snart är du 23.
Du har alltid varit en hejare på att jobba me'
Vi tror på dig som frisör,för du är ju vid gott vigör.
Vi kommer och grattar dig i morgon,ska du se.
Så får vi se vad vi dig kan ge.'

💕




4 kommentarer:

Tess sa...

Vilket kort på mig😅♥️ men såå lik Lowe är Johan där♥️🥰 så kul med kort ändå♥️ Tack för all hjälp, känner mig 5 kg lättare😅 kul för er att gratta Linnea♥️🥰 kram♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Du är så fin Tess ♥️ Ja det är det ju bara Johan, verkligen. Tack själv för snack, vin,mat och logi! Det gör vi om snart igen♥️Ja det ska bli så kul att träffa Linnea igen. Kram o gonatt! Hoppas ni hade en trevlig date i Göteborg🌻Mamma

Syster sa...

Ja säger som Tess .. vad lik lowe är Johan 🥰
Naa lilla mamma 100 år ja man saknar båda🥰
Så fina kort på er alla 😍

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Babbi! Ja på det kortet är dem så lika! Annars lite nettan över mun:)) Ja man saknar mor & far väldigt mycket.Kramelikram Söss