onsdag 13 september 2023



 Hello!


 

Hur mår ni?

 

Jag går med lite dunkande hjärta, blev avtackad på vårt APTmöte i måndags. 

DÅ kändes det på RIKTIGT att jag ska SLUTA, gå i pension. 

Det är ju alla andra men inte jag. Men nu är det MIG det handlar om!




Så himla fin blomma och kruka och framför allt texten som berör mig, det blev allt en tår!




Sen inte nog med det utan tårta och presentkort också...





Här sätter sig chefen för att låta mig börja på fina tårtan.

Jag ville ge igen något också, jag hade gjort en smörgåstårta som jag ville många skulle smaka på.



Jag gör såna emellanåt, lite bök och stök är det allt men tycker om sånt.



Här är hon, snart mycket snart pensionär!
Jag tycker det låter gammalt men som alla andra,det är bara att hänga med. Så många val har man ju inte!

I söndags var vi hos min brorsdotter Milo, hennes dotter Emilia som gör tatueringar!

Fick en peng oktober -21 av Son o dotter Chrille o Tess som jag hade bestämt att för dessa pengar ska jag tatuera in ’ DET ÄR BRA NU’ Det var de sista orden lille pappa sa innan han blev okontaktbar. 
Dessa ord har fastnat hos mig.
Sen fick jag se på IG att Emilia gjort så fina tatueringar så kontakta henne o nu var jag där.

Emilia sa att det kan göra ont just där vid handleden.
Jag sa att jag är så van vid smärta så inga problem!
Vet inte om det gjorde så ont, sticker lite!



Hon var så lugn och samlad så.


Sen fick vi fika och tjöta efteråt!


Det var så kul att få komma dit. Det var 16 år sen vi var där. Nästan retligt!!

Ska visa min fina tatuering, fast får be Göran ta ett kort först.


Ja vi lär nog komma tillbaka, Göran blev nog sugen också igen!

På söndag kväll var vi vid kyrkan på kvällen, det var ljusmanifestation för suicid.



Det ökar med suicid i Sverige.
 Det var en fin stund.

Ja nu är det bara foto på barnbarnsbarnet LOWE som saknas, fast det har jag fixat ser ni!



Så glad att Wilma skickar lite nytagna foto.


Visst är han SÖT 🩵🩵🩵

Grattis även till Linnea som fyllde 23 igår.
 Firade henne med buller o bång i lördags. 
Det är så roligt när hon kommer hem.



Klanen Carlsson - Sund.




Harry lite Avis

Vilken söting🩵




Linnea o Lowe


Kramis Gunilla ❤️











 








3 kommentarer:

Syster sa...

Ja tänk att du är pensionär snart Gunilla! En ny start i livet 🥰🫣
Så fina tårtor…
Kul med en tatuering och fina ord från pappa🥰
Ja lille Lowe är ju så söt 😍

Tess sa...

Jättefina bilder på Lowe å resten av gänget ♥️ förstår att det var kul när Linnea kom hem🥰 jaa, tänk- nu är det din tur!!♥️♥️ GRATTIS!!♥️ kommer bli så bra🥰 du ordnar å grejar……! Kan tänka mig att den smörgåstårtan var god 🥰🙌 kramar!!

Gunillasljusglimtar sa...

Barbro❤️Det känns overkligt, tycker inte det är så länge sen Du kom till världen och nu blir vi 60 o 65. Ofattbart. Det ska bli skönt❤️Jag tror jag kommer att njuta nu första tiden…. Är väldigt glad över tatuering gen!
Kramar Söss


Tess❤️ Ja jädrar va kul det är att fota. Tack för Grattis❤️Mor ska njuta av detta nu ett bra tag.Ja Alva o Mattias fick med sig hem från Göran ❤️
Kramis Mor