fredag 11 augusti 2023

 Hej!




            Så fint,vasen från Elin,

blommorna från Einar!



Nu går de sista semesterdagarna fort, börjar nästa tisdag att jobba.

Känns bra.

Vi var i Sexdrega i helgen som var.

Bo hade fyllt 10 år så honom skulle vi gratulera minsann!




Alva & Märta var med oss, igen!
Fantastiskt de är ju inne på sitt 18 år och följer med på 'barnkalas'



Märta & Sickan & Alva

💗💗💗


Alva 💗


Märta 💗



Sickan & Mamma Elin
💕

Ja dom tycker väl det är roligt förstår jag ju, det är högt till tak och vi pladdrar & pratar, ropar och stojar.


Morfar & Bo.


Fina foto på dem två som är så lika.
💙💙

Alla barn fick jag inte foto på för dom var överallt!



Sickan trivdes nog som 'fisken i vatten'


Morfar & Sickis



Otis 7 år, han var det full rulle på.
Han följde med oss hem dagen efter.
Kanske lite skönt att varva ner lite utan bröder och syster 

💙

Sen blev det lite fest för den äldre generationen.
Vi kallas så!


Maria & Einar



Magdalena & Einar


Göran visade dem min blogg 💗




Här dracks det vin.



Ett kort nickande från Magdalena 
så visste vi vad som vankades.



De ändrar bara lite position:)




Detta är Maria & Dotter Sara. 
Ja jag skulle kunnat fotat ännu mer
men som sagt,
vi drack lite vin och kameran
 kom upp lite för sällan.

Fast kvällen var ganska ung när vi kröp till kojs i husbilen.
 Dagen efter vankades det frukost 
 frampå dagen så åkte vi hemåt med Otis... 💙

Vi drog hem i regn,regn,regn. Dagarna fortsatte i regn,regn,regn.
Så dystert på något vis!

Tur att Otis hade med sig rumpmemo.
hahah, vad dåliga jag och Göran var...



Otis 💙




Här kunde vi 'lägga' oss direkt igentligen!
Otis superbra minne.:))



Vi åkte ut till Gudhem,för att hälsa på.

Otis blev så förvånad när han såg tre personbilar, 
många crosscyklar, några mopeder.mm
Då sa han till mig:Dom måste vara rika här va???

Han var så fascinerad av detta garage. 
Han fick låna glasögon även se när Anton körde lite.







Otis åt bra med pizza 😀

Ja nu ska jag inte uppehålla er längre, ni ser väl matchen antar jag!

Jag känner mig 'däven' skav i halsen och varm.
Fick en underberger av Göran i går kväll, trodde jag skulle spy!
Får väl se hur det ska gå när vi åker till Falkenberg i eftermiddag.
Göran fick biljetter av barnen till Farsen på Vallarna.
Det lär inte bli klänning som jag gillar så mycket, utan regnponcho och varma kläder 💗

Ta hand om er...

 Gunilla💗



'För att nå fram till andra
människors hjärtan måste
 vi först passera vårt eget'.










4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina bilder på alla ��Söt kommentar av otis��
Ja försök nu att hålla dig frisk nu syster..

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa så kul med bilder. Kanske blir fotograf senare i livet❤️❤️Puss o kram Syster ❤️

Tess sa...

Vilket fint ordspråk- stämmer såå bra🥰
Ja så rolig han är Otis🤣🤣 finns inte så mycket pengar här men desto mer ” skit”🤓😂 vad Bosse är lik Elin - kopior!! Kul att tjejerna fortfarande vill hänga med♥️🥰 kram å ha en fin helg i Falkenberg ♥️♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa lille Otis, tänkte det då… 🩵 Jaa det är han, Bosse! Så lik mamma så ❤️Ja jag försöker kurera mig, känner mig lite sleten. Fast kan vila o sova i natt förhoppningsvis o så kanske riktigt pigg i morgon till farsen. Ha det så trevligt själva nu på förfesten här och trevliga dagar i Folkets park! Fest🎉🍾🎊🪅🥳 Kram mamma