fredag 18 augusti 2023

 Hej!!


                                          Pelargonen får vara blomman till Lillen som fötts och till Chrille som fyller år i morgon                     


Ja ni skulle bara veta,så mycket händer på någon vecka.

Både ledsamt och glädje💗

Jag vill gratta vår son Chrille som fyller 46 år imorgon.

Grattis och hoppas du får en fin dag!

Det underbara är ju att Chrille har blivit morfar,

Jag har blivit 'gammalfarmor',smaka på det ordet ni!

Wilma och Johan har fått en son i förrgår kväll

💙💙💙

Det är ju verkligen härligt,

lagom att jag går i pension så får jag ett barnbarnsbarn!!

Stort.


Bebisens föräldrar


  Här se ni det senaste tillskottet.
 💙💙💙
Lillen då, han var beräknad 31 augusti, kom 16 i stället.
Jag sa till Wilma redan förra veckan, jag tror att bebisen vill ut!
Han hörde på gammalfarmor.
 Lite kul ord, inte svårt att säga många gånger. Det är som bomull på läpparna:))



Här är det tre som väntar på bebis gos


 Ja men Chrille vill jag inte glömma, ska visa lite kort.



Här är Chrille, redan då traktor och bilintresserad.




Här med syrran,Tess.




 Här busas med kusin Pontus!




        Här är det jag & Chrille, tror det                var Chrilles 20 årsdag 💙



Syskon på 'äldre dar'


Här provar han golf,det gör han nu som vuxen också.

Idag ska vi överraska bebisens mormor & morfar på deras jobb.
FIRA att HAN kommit💧💦💧

Det ledsamma är att mitt ex får börja om med en annan behandling nästa onsdag.

Nu Lennart måste det bli bra, nu när vi blivit Gammalföräldrar.

💙

Vi tror på dig!



Morfar & Gammalfarfar


Kram Gunilla 💗
 

'Lycka och ledsamhet
går hand i hand.
Jag tänker:
Tårar som tar hand
 om mig,när
 jag både är ledsen 
& riktigt glad.'
Gunilla.P











3 kommentarer:

Syster sa...

Ja grattis till er alla ❤️Fina kort….
Jag håller tummarna för att Lennart fixar detta nu ❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Ja så kul med en ny bebis i släkten. Jaa det hoppas vi verkligen att det ska gå bra. Biverkningar nästan värst;( Kram söss

Tess sa...

Såå fina kort och såå fin text♥️♥️ jaa både sorg och glädje, nu får vi tro på hoppet å lycka!!♥️ såå söt liten krabat, såå kul att han äntligen är här♥️👶 å grattis till krille oxå såklart, inte många dagar emellan dom🥰