onsdag 23 augusti 2023

 Hej på er!




Ska visa min fina sommarpresent från min arbetskamrat Ann.💗



Veckan har gått så fort, men det har varit rätt mycket jobbdygn det sista ...

Idag är barnbarnsbarnet en vecka redan.

Har en liten hemlis,var uppe hos Lowes föräldrar med nybakat.

Alltid bra att ha hemma om/ när det kommer folk.

Så jag fick då se 'underverket'såå söt!

Vi ska dit på söndag em så Göran får träffa honom också.



Förra tisdag natt,blev sömnlös. Flera nätter såna,det orkar inte jag mä riktigt.

Är väl mycket i huvudet som går runt!


Gubben💙

Vi var ju på Vallarna och såg en jättebra fars.Det har nog aldrig regnat så mycket som då,tur man har regnkläder.




Skrot ,hopp och kärlek!


Vi cyklade upp en kväll till våra vänner.

Det var så längesen,så kul att träffas💗

Vi ska ut på galej med dom i oktober,det ska bli så skoj!





Fick ett foto på Sickan när hon skulle skolas in på 'dagis/föris'

Så stor har hon blivit redan💗


Fick ju upp ett kort på Tårtan jag gjorde förra fredan till de nyblivna morföräldrarna,Chrille o Nettan...



Den skulle gå i Lowes tecken,bilar och bilar.



Lowe, en vecka idag.💙


Wilma tog kort i dag på mig & Lowe, givetvis så fick jag inte över dem tills detta inlägget.






Stolt Morfar Chrille💙💙


Ja ni som fattar, ni fattar denna känslan med bebis.


Nu ska vi snart åka till syrran, svågern har fyllt år.

Samtidigt blev han  PENSIONÄR, fast 64 år.


Göran o Mikael.




Lennart har börjat en ny behandling,så fina finesser det finns. Forskningen går verkligen framåt,så bra! Så den ger hopp och tro.

Håller tummarna nu 👍


Nee nu ska jag avsluta detta inlägg för dagen.


Kram Gunilla 💕









4 kommentarer:

Tess sa...

Såå fina kort på er alla♥️ det händer mycket omkring dig, så kan förstå att det blir sömnlöst emellanåt♥️ såå kul med lille Lowe, vi ska dit imorgon ♥️ nu får vi hålla tummarna för pappa♥️ söta Sickan♥️♥️🥰

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa lycka till hos Lowe i dag🩵Pussa på honom riktigt mycket. Jag nästan glömde av mig när jag höll i honom🩵🩵🩵Tack Tess du är min supporter🩵Ja jag tror detta blir bra för Lennart.🙏🌻🩵

Syster sa...

Så fina kort ❤️Ja så trevligt i går..
Så söt han är lille gossen …Ja att inte kunna sova är inget kul..
Håller tummarna för Lennart nu🙏🏻

Gunillasljusglimtar sa...

Tack söss❤️Ja tack för en fnittrig kväll igår👍🏼 Ja sömnen är nog sån ju äldre man blir kanske. Ja Lennart hoppas vi det går bra för nu❤️ Kramis Söss❤️