söndag 5 mars 2023

 Gokväll!



En vacker Orkide.


Det har hunnit bli söndag igen!

Jag trodde att jag skulle blogga flera ggr i veckan men tiden sviktar, med mej!

Hur har ni det mina vänner?

I veckan som gått har Madde Görans äldsta dotter varit här med sin mamma.

Vi har planerat.

 Nu blev det äntligen av.



Jaa vad tror ni?

Massa fina presenter,igen!



Såå fint och passande.

Vi har ju beställt en soffa som kommer nu nästa fredag.

Hör och häpna det är VIT, punkt slut!

Inga kommentarer på det va?

Då kommer jag i samband sätta upp mina vårgardiner i rosa.

Ni ser, jag fick ju rosa ljus, plus en så söt ljussläckare. 

Ett större doftljus fick jag också, den var från mågen för att jag hade bakat sockerkaka till honom.

Ja ni ser vad jag får presenter!



Nu har jag dock inga svar på vad INGER gör.
Men vi hade inte gester med gäster iallafall.:)
Ja så var det med det, Madde hade ju ingen aaaning om att vi skulle i hemlighet åka till dom fredag morron och överraska Madde ,hon fyllde 50 då.




Ja så hon blev så firad av oss alla.

Jag har varit långledig och började jobba igår.
I fredags så skrev söta Alva till mormor, vill du ha en 'sleepover' idag.
Så jag for till Gudhem och hade en så trevlig kväll.


Söta Alva hade bäddat så gulligt åt mormor.
💖💖




Åh, sen blev det alkoholfri drink, mycket god.


Maten var så god, pasta med tacosköttfärs.
Nytt recept!

 Ja min vecka har gått väldigt fort.

Vill bara säga TACK till min fina syster också, för att hon finns 💗

Nu hoppas jag ni fick lite läsning från mig till er.

Kramis Gunilla 💓

' Ge inte för att få
ge för att ge.
När du ger för att ge
får du för att du ger.'



Detta citatet hittade jag i en bok, tänk vad bra det passar till alla mina som GER mig så mycket.






4 kommentarer:

Anonym sa...

Det varit mycket firande fram å tillbaka - kul när det händer lite♥️🤩 å kul med överraskning för Madde🎉🎉🥳🥂 ja , en jättetrevlig fredag fick vi- Alva duktig på att fixa till det♥️ - där är ni lika🥰♥️🫶 kramis♥️

Syster sa...

Å grattis till 50 åringen 🥰Tack för att du finns för mig
Syster.. Det var ett bra citat…
Ja dagarna bara rusar i väg ..
Vad härligt med en sleepover kväll..❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Ja Madde blev överraskad,så kul!Ja vi behövde också tid tillsammans, var så längesen…♥️

Kram Mor 🥰


Barbro♥️Ja detsamma, det vet du. Ja livet bara rusar fram! Otroligt!🥰♥️🥰Kram o tack söss♥️

Alvasss Blogg sa...

Det var så kul att du ville komma❤️ vi hade det jättemysigt, kul med firande och fint citat🫶🏼