tisdag 3 januari 2023

 Hurra,hurra,hurra!



En liten bukett till dig 💓


43 År

 
Idag är det födelsedag för vår dotter,Therese.
Hon kom väldigt snabbt hon med,det var så kallt och snö,natten den 3 Januari 1980.
Tror vi fick låna grannens folkvagn,vår starta inte!
Den imma igen så Lennart såg ju knappt framför sig.
Det tog bara ett par  timmar och sen var hon hos oss.
Therese,namnet kom sig att min mamma hade berättat många gånger att hon var en prinsessa i en teater när hon var liten.
Då fick hon heta Therese.
Ja vår Tess har verkligen varit snabb hela vägen.
 Broder Chrille var lugn om jag jämför när dem var mindre.
43 år! 
Jag fattar inte det,jag var drygt 21 när hon kom,nästan knappt vuxen själv men det var ju så...



När Chrille & Tess var på Öland med oss


Söta syskon 💓



Tess farmor Chrille 💕




 Storebror Chrilles födelsedag i augusti!




Tess ut och kör vår husbil!


Tess och hennes pappa Lennart



Tess med sina kusiner på sin pappas sida.
Ensam tjej



De Tre Tränande på G !



Tess & bonussysters dotter Sickan




Tess skålar för framtiden.







Hon gillar att spexa,det ser ni säkert!




Hon har sin familj Mattias & barnen Anton & Alva 💗



Tess & Mattis


Dotter Alva





Sonen Anton




Här är Lennart & Bonus
Carina




Bonus
Göran och mamma













Hon umgås och tränar med sin brorsdotter💗

Nu kan det bli att jag ska försöka följa med dessa freak,om jag vågar.
Vi har tränat ihop förr så jag är inte rädd för den trion igen,det är väl annat som bekymrar!
Dom har ju en familjemedlem till,Ozzy.
 Han är deras idol,han är som ett barn verkligen.
Fast han är en kanin.






Sommarflicka.




Detta var en liten berättelse om Tess,det finns som ni förstår mycket mer att berätta.


Kram Gunilla 💓



'En kram är som en bumerang - du får tillbaka den direkt'




























Jag vill visa några foton på Tess och nära och kära till henne.💓









Jag älskar att titta efter 'gamla'
foto i telefon,tja det är nu cirka
8259 stycken!
Vi hoppas att du får en fin födelsedag utan oss i morgon.
Jag jobbar och våra barn har ihop frågat om vi inte ska sluta med alla födelsedagar,bland oss vuxna.
Barnbarnen sitter säkra till 25 år.
Det blir väldigt många kalas,vi får se till att träffas ändå 💗




























5 kommentarer:

Tess sa...

Tack goa du för så fina och många bilder♥️ Och fin text därtill!!♥️ Du är så duktig på att skriva😊 kul att läsa hur det var strax innan jag anlände och gjorde entré 😅….. ska bli kul att du kommer igång med oss igen, det kommer bli toppen!! Ta det försiktigt men skönt med lite miljöombyte och att få svettas lite♥️⭐️ Jag precis fått kaffe på sängen av Anton så dagen har börjat bra😍♥️🎉

Gunillasljusglimtar sa...

Tackar Tess♥️Gillar att skriva, kul när nån gillar det! Ja du många kort i telefon, desto mer på mina hårddiskar. Ja det får testas lite försiktigt med träningen. Ska först höra med instruktören OM det finns nån hjälp för en förvärkt gammal, snart pensio😂Gulligt av Anton mot mamma♥️kram mamma 🌟

Syster sa...

Ensam är stark sägs det .. Visst fixade hon att vara ensam
Tjej bland kill kusinerna 🥰
Så många roliga minnen man har av denna lilla busiga yrväder hon
Var.. Grattis igen goa Tess önskar moster ❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa, så fint du skriver syster♥️Jaa,visst var vi med om mycket bus när det gällde Tess. Hennes fötter var som trumpinnar😂 Kram söss ♥️

Tess sa...

Så fint ni skriver om mig♥️⭐️ Alltid kul att läsa♥️🥰❣️ kram till er!!♥️♥️