onsdag 11 januari 2023

 Hej alla!





Igår så blev jag grattad av en väninna,fick så fina tulpaner och en middag på ett ställe här i stan men kan inte uttala namnet.

 Gott var det!



Jag fyllde ju i oktober men som min man säger, jag har kalas nästan hela året, hihi!

Ja,ja det är väl kul att fylla 64 år ett halvt år efter.

Nästa vecka kommer min barndomskamrat,firar min födelsedag.

Igår kväll kom Wilma till mig igen för att uppdatera bloggen lite, är ju som sagt inte 55 år längre.

Tog bort lite gammalt.

Satte dit hur jag verkligen ser ut NU.

Bli ej chockad men vad har jag att förlora på det?






Wilma är ju sig lik i allafall!

Vi skrattade åt att hon gästbloggade ju hos mig när hon var ca 15 år,tio år sen...


Hennes Johan fyller år 27 år idag!

GRATTIS JOHAN 💓

Hittar nog ett foto på dig med ska du se...



Här är han med sin Wilma 💓



Idag har jag kört ett hårt pass med dottern igen.

Hon nästan kör skiten ur mig men hon är ju 21 år yngre än mor också:))

Ingen ide att jag öppnar min mun för hon vinner ändå!

Det ska kännas att du tränar säger hon bara.

När jag 'staplade' hem så låg ett paket i postfacket.

Nämen jag blev så glad!

Min cybervän Eva-Britt i Trollhättan,har alltid en sån fin adventskalender december,till 24 dec på sitt IGkonto!

Hon ger så fina saker som hon oftast gjort själv.

Jag blev chockad, vann julaftons dragning.

Jag gissade vad det var i paketet, LJUS skrev jag.

Då vann jag!

Blir som ett barn när det dyker upp presenter.

Vilka fina ljus då!

Ett STORT tack till dig snälla människa med väldigt stort 💗

Eva-Britt i Trollhättan, du har gjort min dag idag.









Så innerligt inpackad som bomull, vad man värdesätter bara det!

Jamen nu är det färdig bloggat för idag.

Jag kommer åter.


Kram Gunilla💗



'Ingenting 

värmer hjärtat

 mer än en kram'











2 kommentarer:

Tess sa...

Ha ha 😅😅!! Ja kännas ska det göra , men hoppas att du njuter liite under tiden oxå😅♥️🌟 jätteduktig är du med dina övningar ♥️ Kul med paket!! Det vet jag att du tycker om♥️ Jaa, Grattis till Johan🥳🥳 - snällt av Wilma att fixa med din blogg♥️⭐️ Kramis!!

Gunillasljusglimtar sa...

Jamen jag tycker det är jättekul Therese! Vet ju att det ska kännas(DET GÖR DET)Ja vi tog bort lite gammalt och satte in rätt 'bruksanvisning' på mors ålder mm. Tycker det blev bra, så länge Kram