lördag 29 oktober 2022

 GOFÖRMIDDA' LÖRDAG!


29 oktober,det går för fort.



Denna vackra Orkide fick jag för drygt en månad sen av Carina och exet!

Så vacker!

Ni kanske undrar om jag la ner bloggen lika fort som jag började.

Nästan känns så här med!

Jag ÄR sjuk,först idag som jag satte mig vid datorn. Där fick jag så jag teg.

Började ju förförra torsdagen med skav i halsen,blev hes på fredan,tjötat för mycket trodde ju jag.

 Jag tog fler covidtest,för att se så det inte var det.

Nix,så då skrev jag till mina arbetskamrater och frågade om dom verkligen ville ha med mig.(Ingen som våga säga nej,hihi) 

Så jag följde med till vår årliga resa till Tyskland.! 

Det var trevligt men inte mådde jag så bra.

Jag kan ju inte vara tyst heller så tappade ju rösten. Väl hemma tisdag kväll så på natten blev det sämre...

Så snopet för mig!


 Barnbarnet Wilma och sambon Johan som skulle hjälpa mig lite på bloggen,blev inget med det.

Sen skulle jag ju jobba också i går fredag och i morn.

Blev / blir inget med det heller!

Så jädrans retligt fast tänker ju på min brukare i detta läget givetvis.

Så nu sitter jag här och tänker att på tisdag är det möte och på onsdag SKA jag jobba.

Så får vi se hur det blir..

Jag har ju dåligt immunförsvar så ofta händer det att jag blir sämre med sån här skit, kunde ju inte tro att det ska ta flera veckor.

Nog om detta.

Sant hoppas jag!

Nu är det snart ny månad igen,hur fort går det inte då?

Är det denna helgen om fyra veckor som advent ska upp då? 

Då får Herr Pettersson lite att göra för då jobbar jag fre - sön

Görans ljung.


Ser ni så kära  hararna / kaninerna är.


Idag åkte Göran ut till 'hästen' som han och några killar har ihop.

Han ropa: jag tar morötterna med till hästen! 

Det går bra ,ropa jag!


Dessa låg ju naturligtvis kvar så fint på hallbordet.

Lätt att glömma!


Nu vill jag bara tipsa om en serie på Svtplay.

Den heter bedragen och är verkligen värd att lägga några timmar på.


Nu ska jag inte göra ett skit,

för jag är värd det!


Kramis Gunilla 💗



.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, vilken pärs det blev för dig♥️ Men skönt att du mår bättre nu♥️🎃 ses om en liten stund♥️ Kram Tess

Änglarna finns sa...

Åh så kul att du är tillbaka här igen! Önskar dig en fortsatt bra dag och hoppas att du mår bra igen! Kram Annika