torsdag 29 augusti 2024

 Gokväll så här en torsdag!


 Vill börja med att gratulera min systerdotter Nelly som fyller 26 år idag.

(Det var jag som var med på Nellys förlossning,tänk vilken upplevelse,även att det blev kejsarsnitt)

Väntar ni på ovädret som skulle / ska komma idag?!

Inget än men kommer säkert när man ska sova!

Veckan som gått så förra helgen var vi ute med husbilar 3. Vi, Chrille, Nettan Harry och Malin, Mikael!

 Det blev ju regn o storm på fredagkvällen. Vi hann grilla o äta ute sen satt vi hos oss.

Några bilder blev det.

Harry inne hos oss 💙

Om fredagskväll var blåsig så blev lördagen desto soligare o fin☀️

Vi tog färjan över till Visingsö,där åt vi och satt ute i solen.






Sen på kvällen blev det hård blåst igen, fast Göran grillade på kvällen där också!
Sen blev det vi sex plus Harry i nästa husbil.
Det var en trevlig helg♥️🇸🇪☀️Tack för den barn.



Köpte dessa två flufffiltar, Tack för tips Malin♥️

Sen har väl veckan bestått av lite av varje, promenader lite försiktigt, känner att det blir lite värk om jag går långt eller fort!
Nu vill ju jag vara bra länge. 
Triggertummen har hoppat tillbaka efter sprutan men det är ju inte hela världen.

Prover inlämnade denna veckan också plus ska ta i morgon bitti också!

Idag hade Göran äntligen tid till ÖRON kl 2.
Vi tycker båda att han hör lite dåligt! 
( Det gör jag med,fast lite det att:Jag hör det jag vill höra:)) Sen kom han hem, lite sur. Han fått 500 kr i böter!!!
Va, sa jag, tog du inte Easy park?
 Joodå fast han hade tagit fel bil.
 Det var inställt på husbilens regnummer,så det tänkte han inte på!!
 Göran haft sån otur det sista, hans cykel har han haft besvär hur mycket som helst i år igen!! 
Han får dålig hjälp av Evo bike.
Sen var det nån som stulit Görans ’foppatofflor’ igen!!!
 På altanen. 
Såå märkligt!!

Vill ni se några bilder på Lovisen kanske?






Nu får ni läsa min blogg i lugn och ro.
Kram Gunilla ♥️


Inga kommentarer: