onsdag 14 augusti 2024

 Gokväll, gokväll!



Hur mås det i ’stugorna’? 

Här är det varmt, kul så klart även om man söker sig till skuggan ibland. 

Jag har mått bättre och hoppas jag snart ska få svar från mag o tarm.

Jag vill ha ett möte med ’min dr’




Måste ju visa mina ’sexiga trosor’Så jädrans bra med ett hål för baken.:))


Smakar Såå bra med fika efteråt♥️



Orkar inte ha det så här jämt med min kropp! Har nog ändå tycker jag!

Har hjälpt mitt barnbarn att göra såna här Rice Crispes tårtor. Maräng ni vet!

Lowe fyller 1 år på fredag, han ska ha sitt första kalas på lördag♥️

Det känns speciellt verkligen! Så glad att jag får vara med än,  jag är ju ’Famme’ gammelfarmor till knotten.

 Vi var ju så stolta Lennart o jag när vi kallades för ’gammelföräldrar’

Sån tur att han fick leva och träffa lillen💙

Ja tiden går visserligen, förstår inte att det gått så fort! Snart 3 månader sen L avled.

Jag och Göran var på en fest i helgen, där var vi många som kände Lennart, fast viktigt att det blev av med festen ändå.



Värdinnan


Värdinnan igen♥️


Värden rättar tipspromenaden.💙




Fick inte till foto på alla, så kan det bli ibland.

I söndags åkte vi till ’Lyrsta’ o låg där ett dygn i lugn och ro.



Daisys kafé i ’Lyrsta’

Väldigt mysigt café, så gott bröd, mums.
Igår kväll blev jag tillfrågad att följa med barnbarnet Alva,David och Tess till en bilbingo!

Det var kul men inga  vinster.Men roligt att träffa dem också.


Vädret har varit med oss flera veckor nu. ☀️

Vi ska ut näst nästa helg med husbilen, hoppas det blir sol då också.

Ska inte störa så mycket mer nu, ska fixa lite varma mackor nu till mig och herr Pettersson. 





Lite Lowe bilder!💙


En av de tårtorna jag bakat.


Kram Gunilla ♥️


2 kommentarer:

Wilma sa...

Ja lilla farfar, tror allt han är med oss på sitt vis❤️
Sååå tacksam för hjälpen med tårtorna!!❤️❤️ kramar❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Vassego Wilma♥️Ja Lennart är allt med oss på sitt vis ja ♥️