torsdag 22 augusti 2024

 

Gokväll i regnet!


 Det kanske bara är hos oss här i stan det regnar.


Blommor från goa Frida förra torsdags.

Vad hitt ni på i detta ’höstväder’? 

Idag har jag vilat, helt enligt min dr jag varit hos idag. Har sagt det HÖGT till Göran, han förstår nog.

 Åh kan ni tro att han gav mig 4 💉💉💉💉med cortizon idag. Två i knät och en i höft  + en delat på två ställen för min ’Triggertumme’

 Åh va ont det gjorde, tumme och knä värst.

 Så idag blev det inget bak eller städ.

Tess frågade mig i måndags om jag ville följa med till Mösseberg och gå en promenad i min takt! Det gick riktigt bra. 

Det blev prommis även tis o igår i ösregnet. Det var jag själv så var ju blöt på en sekund så lika gärna gå en halvtimma.

I torsdags förra veckan var vi hos Svåger Mikael som fyllt 65 år. 

Det var fint väder, spela kubb, killar mot tjejer!

Ja nu råkade killarna vinna detta år.

 Wilmer blev såå glad, tävlingskille som han är.






Bilder från Svågerfest.
Sonen Chrille fyllde år i måndags 47 år, lille Chrillkitt ♥️





Tänk att han fyllt 47, mor var bara 18 när han kom! 

Sen fyllde jag 19 år på oktober. Nostalgi!

Chrilles lilla barnbarn var vi hos i söndags! Lowe fyllde 1 år, tre dagar innan Morfar💙💙

Så vi var på kalas vi saknade alla Lennart så mycket!

Kändes lite orättvist att han inte fick vara med ’live’ men i hjärtat var han med.

 Idag 3 månader sen han gick bort! Känns som igår ibland. Ibland tror jag inte det ens hänt♥️

Det är såå sorgligt.






Fina mormor Helen till lilla Viola♥️


Det var ett kul kalas med småttingar i framkant.
Ja i morn blir det Gränna några dagar, vi hoppas så på fint väder på lördag ialla fall. Nu ska jag till frissan i morgon, det känns gött!

Ha en fin kväll & helg 

Kram Gunilla ♥️



2 kommentarer:

Wilma sa...

Ja många födelsedagar att fira❤️ tack igen för all hjälp❤️❤️. Nu hoppas vi att det snart vänder för dig med allt❤️ kramisar!!

Gunillasljusglimtar sa...

Tack snälla Wilma♥️Det är kul att hjälpa till med det jag kan ♥️