lördag 9 december 2023

 Go kväll igen!







Hur har ni det?

Tomten som min 'tomte' fixat till.

Jag tycker det är så roligt när det närmar sig jul på något sätt!

Vill ju att snön ska vara kvar och helst några minusgrader*



Gjort iordning denna lite juligt!



Jag ska börja äta mer ingefära.




Gillar ni julkalendern? Det gör jag, nu har jag kommit in i handlingen.

Han som spelar Love är ju så söter!

Det är Stellan Skarsgårds son det.

  






Nu de obligatoriska Lovis bilderna.

Var hos dem i torsdagas fm.

Han växer verkligen för varje vecka.

Ska vara barnvakt en fm om ett tag. Ska bli kul!





Sen så fick jag en överraskning av Göran,

en så go räkmacka!

Jösses va gött den smaka.

Fick av Pettersson en kväll på Medborgarhuset, han Joel som sjöng Orbinson och Elvis låtar!

Det var riktigt bra💙

 

Han var född i Kuba,bott i Sverige sen 2014 i Västerbotten och nu Stockholmsbo.

TACK Göran 💙

På torsdag eftermiddag kom Görans syster och svåger och hämta lite bakverk som jag hade gjort av kärlek💖

Dom blev så glada, fast tror jag blev gladast!!

Fick en korg med massa saker i.



Kolla in!!Jippi!

Den kundkorgen tog jag med när jag skulle till Dollarstore i dag.


Görbra.💚


Nu mina vänner och kära.Nu ska jag kolla Drömpyramiden och vi ska äta RÄK ALA WERN.


Kramis Gunilla💕


'Med flämtande lågor bär du

hoppet genom vår vintervärld,

en tro att vi kan överleva 

trots allt...'



2 kommentarer:

Tess sa...

Söta Lowe, jag har inte hunnit träffa dom nu på ett tag♥️ men blir ju på fredag♥️🥳 vad gulligt av Görans syster, perfekt med en korg oxå som du kan använda dig utav👀⭐️ ingefära är bra grejer, kanske ska göra en shot ⭐️♥️ kramar!!

Gunillasljusglimtar sa...

Nä Wilma sa det… Men dom finns ju kvar 🩵Fast vi kan pussas på honom på fredag🩵Jaa så mycket fina saker! Så glad för allt så🌟Hoppas du får lite lugnt i veckan nu min dotter🩵Kraam Mor