onsdag 13 december 2023

 Go eftermidda'





Hur har ni det i stugorna så här LUCIA dagen.

Idag grattar jag Tilda, Lucia, min systerdotterdotter som fyller 11 år idag💗

Det var så roligt när hon föddes, då var jag hos min syster så det till och med blev så att vi fick hälsa på denna lilla söta tös!


Här är Tilda, Lucias dop!

Ja hon är väl inte direkt så lik mormorssyster, mig, men jag får köpa det. Hihihi!


Här är Tilda och hälsar på

 mitt barnbarnsbarn LOWE💙



Vad gör ni annars då?

Jag grejar med allt möjligt,bakar,plockar nästan hela tiden.

Känner fortfarande 'rusning' i kroppen av högt TSH och cortizonet som jag får fortsätta med tills det lägger sig i magen.

Lite nervös inför morgondagen,

ska till sjukhuset och få den nya dyra behandlingen då.

Göran följer med mig,snällt.

I fredags var vi med kompisar och exet och Carina på brunnsbo och åt julbuffe.

Guud så gött det var!

Detta var bara en liten del av allt gott!


Sotar'n kom aldrig ner till oss,hihihi
 




Sen var vi hos Anders o Inger efteråt och snattra och hade 'tipspromenad'.

Vem vann då tror ni?

Jo jag för engång skull,

så jädrans roligt!

Vi åt mer så vi sprack,Inger och Anders Tack💕



Glada tjejer.

I måndags hade vi en 'lucka' för att träffa andra vänner.

Vi gör snart inget annat men vi är ju pensionärer!




Carina o Sven-Olof





Ja ni ser själva vad vi göttar oss.

Det var snatter ett par timmar sen vankades det jobb för gubbarna.


Idag fick jag ett så fint kort från min son på Lowe.

Han är nog lussegubbe tror jag bestämt.


Tack Chrille 💙


Nu så är jag färdig skriven för idag, det blir mer innan jul.


Kram Gunilla💖



'Låt inte gråheten äta din själ'


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka mysiga bilder från brunsbo��
Så jobbigt detta med rusning i kroppen, hoppas det snart blir bättre.

Gunillasljusglimtar sa...

Ja vi får hoppas det blir bättre o bättre. Men fick ej sluta med cortizonet ÄN! Ja det är alltid något med denna kropp♥️Kramis