tisdag 11 november 2014

Väninnebesök!

Hej på er!
 
 
 
Taget precis NU!
 
 
Vilket fint väder vi fick här i dag efter ett par väldans gråa dagar...
Är ledig och har musslat,tvättat sommarkläderna och ringt och checkat av lite samtal.
..Åh vad vi längtar nu!
I lördags var ju min 'gamla' väninna hos mig och gratulera mig i efterskott.
Hahaha, kallar henne gamla men det är ju bara för att vi känt varandra sen skolstarten.
Nä gamla är vi ej bara lite äldre för varje år...
Fick så fina presenter, trodde jag fyllde jämt!!
 
 
 
Det ÄR ju såå kul med paket!
 
 
 
Titta!!
 
Fina filten var ju underbar,änglar:)
 
 
Det var så kul att visa gubben filten,han tycker inte att jag samlar på annat än filtar, kuddar m.m.
Men han godkände den Gunilla!
Sen hämtade jag mannen efter en resa han avverkat.
DÅ fick jag en parfum som jag tänkte beställa till resan,den hittade han på båtresan:)
TACK min snälle gubbe!
 
 
Våga inte fråga priset...
 
 
VET att den är dyr!
 
 
 
Nä nu ska här handlas lite mat,så njut nu av solen.
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
 
"Vänskap är kärlek
 kopplad till förståelse."
 
 
 
****************

6 kommentarer:

Änglarum sa...

Halloj! vilka fina presenter du fick..det är inte dumt att fira i efterskott :)) Lyxigt värre med parfym från mannen,vad go han är Göran :) här tittar solen fram har faktiskt hunnit med en promenad,snart styr kosan mot kvällsjobb.Ha det gott vännen<3 kram Jessica

Vardag och flärd sa...

Hej vännen, faktiskt såg vi solen en stund idag också! Och det är varmt och skönt, jag gillar det.
Härliga presenter, du får presenter långt efter födelsedagen och det vet jag att du fick förra året också. Men visst är det kul med paket.
Ha det nu gott, goa vän!
Kramar Eva

Tess sa...

Kram fina mamma!!

Hajan sa...

Det var väl härligt, finns inget så underbart som gamla kära vänner. Det är skönt att man har det.
Så roligt att få sådant som man inte vill köpa till sig själv.
Lycka till med allt

Gunillasljusglimtar sa...

Tess💗 kram på dig 💗 Mammi

Rosa i huset i vitt sa...

Fina presenter...pläden var ju ljuvlig
ha en fin helg
kram Rosa