lördag 15 november 2014

Lite ditt o datt

Gomorgon på er!
 
 
 
 
 
 
 
Ja det blir fler och fler dagar mellan blogginläggen!
Tycker inte om det igentligen men ibland FINNS bara inte tiden.
 Då blir det den som får 'åka på stryk'.
Har till och med glömt av att jag hade haft min blogg i 3 år den 2 november....
Hur har ni det mina vänner då?
Här är det snart nedräkning till våran Kanarieöarnas resa med dotter, måg och barnbarn.
 
 
 
 
Det ser vi fram emot nu i novemberrusket må ni tro!
Hoppas så på lite sol och värme.
Hahaha,ja värmen finns ju här också men inte solen så då blir det nog bra.
Vill igentligen ha lite mer vinterkänsla om ni förstår,detta är ju nåt som inte stämmer här i Sverige!
 
 
 
Vy över himlen.
Hahaha,ibland kan jag stanna flera gånger när jag ser en fin naturvy:)
 
Igår hann jag med både träning,fotvård och frissan innan jag for hem.
 
 
 
 
 
Idag ska vi på den årliga lokalrevyn i Falköping.
Så vi är inbjudna till 'Hotel Leaby' idag klockan ett.
DET ser vi fram emot...
Så jag kommer tillbaka,jag lovar.
 
Kram Gunilla
 
 
 
 
 
" Tänk positivt
 och du känner dig
väl till mods".
 
 
******************
 
 
 

 
 

10 kommentarer:

Syster sa...

Ja men så är det, tiden räcker inte alltid till.. Trevligt det låter med revy.. Fina bilder du tagit..OCH FIN FINA FÖTTER DU HAR!!Kram

Hajan sa...

Ja lilla Gunilla hoppas Ni får mer tur med vädret än dotra min haft. Sen blev ju min måg dålig med sitt "flimmer" så det var inte lika bra denna månad för dem.
De flyger hem kl 12-00 från Canarie i dag. De är hemma i morgon bitti kl 03,00. kl 10,00
kommer de hit på våfflor och kaffe. Jag har saknat dem så mycket denna gången.
På måndag är det jobbet igen,
men det har de ju själva valt.
kram från Hajan
och lycka till

Gunillasljusglimtar sa...

Syster yster! VISST är alltid mina fötter fina eller hur? hihihi,nä jag vet att dom blir lite'torra' ibland.Men jag smörjar varje dag nu du vet:) Kram Gunilla

Vardag och flärd sa...

Det är å ibland att tiden inte räcker, men du ska veta att vi bloggar när vi kan och vill, det finns inga krav.
Gott med en resa söderut, kan vara välbehövligt den här tiden! Men jag njuter av detta väder, varmt och ingen blåst, det är skönt.
Ha det nu riktigt fint, rara vännen!
Kramar Eva

Hanna sa...

så härligt med en resa till Canarieöarna
Hanna

Syster sa...

Haha nä det är ju just det du inte gör:))
Grattis till tre år😘

Gunillasljusglimtar sa...

Syster Babs....hahaha....du är söt! TACK ska du ha😄 Gunilla

Black Iris sa...

Nej, vi är nog fler som inte har så mycket tid över till bloggandet.
Härligt med en tripp nu i November. Det är bästa tiden att åka utomlands tycker jag..

Kram Maidi

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej Gunilla med dom vackra röda tånaglarna !
- Dom fötterna känner sej säkert glada efter den behandlingen :)
Inte ska man ha dåligt samvete för att blogginläggen kommer sällan ibland...Det finns så mycket annat som är viktigare här i livet.
- Förstår att du har nerräkning, och längtar till resan !
Ha det gott fina du och sköt om dej ♥
Kram / Anneli

Änglarum sa...

Hej hej! härligt med fina fossingar :)) du jag skulle gärna åka till varmare breddgrader..så jag hoppar nog i din resväska :))) helgerna springer fort förbi,skulle gärna ha dem lite längre,man hinner ju inte med allt som man vill ...vet inte vad det beror på att tiden går så fort! vi kanske hörs innan du far <3 annars ha det så gott o njut massor... kram Jessica