söndag 9 november 2014

Fars dag idag...

Gomorron!
 
Detta är också ett 'lottbesök'
 
 
 
 
Ja visst är det fars dag och jag åker och jobbar nu...Var hos far i torsdags med present,lotter som han vann på.
Sa till honom KÖP nu nya!!
Neej säger han då,dom sparar jag så det går runt!.
Ja så fett har han det inte,väldigt dyr hyra och så.
Samtidigt så är det gott för han att bo centralt.
Jag tänker mer på att pensionärena har det inte grannt efter så mååånga år i arbetslivet!
 
Min man har varit borta över helgen :)
 
 
Fint detta ska ni veta!
 
 
Skulle beställa den på flyget,NU behöver jag ej det!!!
 
 
 
Fick den för att jag hämtade honom igår kväll.
Det KAN jag göra om nån gång:)
 
 
Nu ska jag dra,ha en fin söndag alla vänner ♥
 
 
 
Kram Gunilla
 
 
 
"Överraskningar
 håller ditt sinne
ungt!"
 
 
 

6 kommentarer:

Syster sa...

Vad skoj att han vann! Ja är ju sorgligt att han
Att många gamla knappt får det att gå runt:(
Jag skickade lite lotter till han, men ej hört
Nåt om han vunnit:) Åh vad snällt av Göran
Den får jag lukta på en dag sen:) kram
Och ha en bra dag på jobbet💕

Hajan sa...

Det är som det är för oss pensionärer, min hyra är nästan 6000:- i månaden, sen är det ju lyse, Telia, försäkringar
Det går runt, men inte mer. Jo de
drager 400:-som jag sparar varje månad. De plockar jag av till Jul,
men jag klagar inte , får ju vara hemma. Tycker ju om att laga maten själv också. Din pappa tycker nog han hsr bra ändå.
Vi är jämt nöjda i alla fall.
kram Hajan

Carina sa...

Det var inte illa....bara för att åka och hämta honom....hrmmm, det får jag nog ta och skvallra om....
Hopppas ok på jobbet.
Ha en go´er vecka.

Änglarna finns sa...

God morgon!
Vilken tur att lilla pappa vann! Ja du, jag vet hur det är...min mamma har det också knapert. Även hon har jättedyr hyra. Håller med dej...dom har jobbat ett helt liv!!

Vilken gullig man du har!! Alltid mysigt med presenter!

Ha nu en fortsatt skön dag, vännen!!
Kram Annika

Äppelblom sa...

Vill bara säga HEJ och hoppas du mår bra.
Fin present du fick!
Ha det gott och kram!

Gunillasljusglimtar sa...

Carina. ..Jaa bara för att hämta honom i Falköping;)Det du! Kram Gunilla 💗