torsdag 11 oktober 2012

"Psykträff"

Gomorron!
 
 
Ledig torsdag,vaknar än tidigare än när jag ska till jobbet nästan.
Gött att dona i sängen ändå innan man flyger upp!
Nu blir det en kopp, sen prommisen.
-2* står det på termometern nu så jag måste se vad för kläder det ska vara på!
Såå gott att tända i kaminen så här på morronkvisten också!
 
I morron jobb igen efter en veckas ledighet,VART tar tiden vägen...
Var ju på den berömda träffen i tisdags för oss kurskamrater i psykiatri för sju långa år sen...
Nu var vi hos Helene,trevligt som vanligt!
 
 
 
Väl där en liten välkomstdrink
 
 
Har namnet i telefonen på drinken...
 
 
Sen snatter,sen mat, sen snatter,lite vin,sen snatter...
sen kaffe o efterrätt...ja,jag vet Helene,jag hade eget:)
 
 
 
 
Huvudrätten... suddig bild på det andra tyvärr...
 
 
 
                                            Här hade Carina busat lite med oss..



Vi hade för längre sen,ritat självporträtt,skrivit signatur,m.m
sen hade hon gjort ett litet eget om oss alla..Passa ju med hönor o ägg till mej;)
 
 
Nu ska vi träffas i februari igen,ska bli skoj!!
 
 

 
 
Hade det ju så bra så min dotter körde och hämtade mej så jag sov hos dottern igen,hihih,dom kanske ledsnar snart!
 
 
 
                                                        Skolbarnen innan skoldax


Samma här fast suddigare bild...
 
 
Ha en fin torsdag,ska sätta mig sen och kolla runt i blogglandia... ♥
 
 
 
"Vad folk ångrar
 är nog mera vad dom inte har gjort
än vad dom har gjort."
 
 
*********************************
 
Ps...Fick ett mail igår att allt var OK från det klädföretag som strulade för mej,så nu ska jag inte va så barnslig att skita i dom bara för det utan att JAG gör RÄTT från början också!
Men man bliir ju så nervös...Ds

14 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att eran träff blev trevlig.Härliga bilder.Ja tiden går ju fort när man har skoj.Njut dagen underbara du .Kramar Rita ♥

Anonym sa...

God morgon eller god förmiddag kanske!?
Ja, klart jag kommer till sig! När kan du? Vi har ju inte så mkt inplanterat så säg när det passar dig bäst! :)
Kramar M

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Malin! Jaa det är snart midda för mej:)..Åh va kul,jag ska kolla i min kalender,sms¨s dej gumman ♥ Kramis Gunilla

Vardag och flärd sa...

Ja, nu är det kallt på morgonen men du går väl raskt så du håller värmen!
Ni ser ut att alltid ha så himla kul på era träffar och det piggar ju upp i höstmörkret.
Gott att du fick en stund med Tess och barnen också, vännen!
Så bra att det löser sig mig klädföretaget.
Ha det nu gott, hjärtat!
Kram Eva

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Men va mysigt att hålla kontakten med gamla kurskamrater och träffas och mysa då och då :)
Maten såg smaskig ut minsann :)
Jag kan tänka mig att ni har mycket o prata om när ni träffas, speciellt över ett glas vin :)
Ha en fin dag, imorrn är det äntligen fredag.
Kram min vän.
Jessica

Patricia sa...

Skönt att dra sig i sängen när man är ledig, även om man vaknar för tidigt .. =)

Huvaligen, har du haft så kallt hos dig, jag tittar sällan på termometern men tror inte vi haft minusgrader än .. =)

Kul med sån träff och kul bordsplaceringar hon gjort .. =)

Ha det så bra!!
Kram Patricia

Äppelblom sa...

Kul med så´na där årliga träffar och att hålla kontakten.
Har du så´n pli på dig, så att du går din promenadrunda varje dag?
Just nu har jag lite dålig rutin, så jag måste bättra mig.
Ha en skön torsdagkväll!
Kram

Fröken Tindra sa...

Vilka trevliga kvällar ni har ihop. Kul!
Kram!

Vi i Villa Ville kulla sa...

Härligt med kyla =0)
En massa kläder på sen klarar man sej gott!!!
Va mysigt att träffas och umgås med lite gott och en massa tjöt!!!
Ha en fortsatt skön Torsdagskväll
Kram Lotta

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan ,Vad kul med såna träffar.
tror inte dom tröttnar på att mamma/mormor sover där ...då får de
ju rå om dig lite med.

ha det bra
kram Rosa

katha´s kortmakeri sa...

Så mysigt med goa vänner!
Skönt att allt löst sig med strul företaget;)
Paket på väg....
Ha de gott!
Kram Katha

Tess sa...

Nix, du är så välkommen så♥ Bara kul att få besök.....

Duktig du är med promenaderna, härligt!
Kram!

Tess sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Gardenhouse sa...

Vilken kul träff, som vanligt för er ;)
Roligt upptåg med porträtten,
ni hittar då alltid på små hyss och roligheter till varandra!
Skönt med sån service av dottern.
Och att det ordnade sig med ditt strul...
Ha en toppen fredag,
Sussi