tisdag 9 oktober 2012

"Den omtalade psykträffen i kväll..."

Gomor'n!
 
 
Denna stigen tog mig fram i morse...
 
 
Tänk att jag låter så bra,går upp kvart över sex,promenerar,bla ,bla,bla..
Idag vaknade jag fullkomligt slut vid sju,tänkte allt tanken att jag går väl BARA om jag har lust o vill,hihihi..
Rätt som det var så stod jag påklädd.
Tänk OM man kunde få det i hjärnan att "det blir som ett gift att röra på mig".Tror banne mej det är på väg eller?
Nu sitter jag med min frukost och goda kaffet,lite så där lagom svettig också!
Ska ju på Psykträffen i kväll,ska bli skoj,var lääänge sen nu.
Åker till dottern med den lilla röda i eftermiddag.
 
 
 
 
 
Ska sova hos dom, Alva hade undrat NÄR jag kommer och HUR MÅNGA nätter stannar mormor:))
Det blir en natt,så då kan jag rå om Tess lite på dan i morron.Ska köpa garn b la med henne...
Lära henne sticka volangsjal som är lätt att lära...
 
 
 
 
 
Denna lyckats få ihop med mina torra händer.
 
 
 
 
Skulle ju berätta HUR jag tar mej fram på mina promenader.
Vill ju gärna ha lite förändringar,så det fick bli en väg som jag spanat på länge som man kan gena över 44:an sen in över FILSBÄCKsområdet.
 
 
 
                                          Dessa vackra träd kom i min väg på morronen :)
                                          Gjorde inget!!




Vid campingen nästan...
 
 
 
 
 
Så där gick jag och strosa,visste inte mycket,haha det visade sig att jag gick runt a' runt i en cirkel där för jag trodde det skulle finnas en utgång nånstans.Dom som stod ute,i sina bilar,hämta posten trodde säkert jag var en skum typ.Vågade iallafall INTE ta upp kameran och klicka, det förstår ni va?
 
Nää nu dags att göra nån nytta som alltid mor & far sa,inte undra  på vart man blivit lärd.:)
 
 
 
 
Ha det gott ♥
 
 
 
 
Kramelikram Gunilla
 
 
 
"Planeringskalendern är nutidenmänniskans
husbonde."
 
******************
 
 

16 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Härligt med promenad..och sedan god frukost..:)
Ha nu en härlig kväll..och njut även hos dottern med familj..!!
Kram Annika

Syster sa...

Strosa?? Det blir du väl inte svettig av?Ja för mig har det blivit ett gift ska jag säga..Härlig natur att gå i ja men dom känner säkert igen den skumma typen snart med kamera hahaha..
Ha det skoj på psykträffen..
Vilken fin halsduk..

Gunillasljusglimtar sa...

Babs! Nää inget stros må du tro! Men folk kan ju få den uppfattningen när man ser lite borta ut:)) Hahaha...Ska ha det bra ikväll,kjam / Gunilla

Anonym sa...

Hei Gunilla. Så deilig med morgonpromenad, men så tidlig, du er en "morgenfugl" Nå kjører vi til hytta på fjellet med sakene til Gunne Ketil. Lill Mari og barna er der. Vi har fint høstvær. Turen hjem gikk fint. Vi blei stoppa i tullen, sa vi hadde saker under 6.000,-. Greitt KJØR. Hils Gøran.(3 egg hver dag) Klem Bjørg

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Björg!...Skönt att allt gick bra:))...hälsa alla...här kom det som storm efter min promenad:(...nästan kusligt, eldar i kaminen så det inget hörs!!...INGA ägg här...Olav får komma tillbaka...kram Gunilla

Anonym sa...

Ha det så jättefint med dottern :)
Ann-Louisekram

Vardag och flärd sa...

Vännen, i alla fall får man ett behov av att ta morronpromenad - men det behovet kan gå över väldigt fort om man slarvar nån dag, jag vet!
Hoppas du o Tess får en go stund och så ska du ha det så härligt på psykträffen!
Kramar Eva

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig start på en ny dag!Vad fin sjal du har fixat .Ja undra hur dom handledsvärmarna skulle se ut stickade av mej ???Haha ja dom kanske skulle hamna på naturhistoriska ja vem vet ...Haha.Ha det nu så mysigt hos dotter och även i kväll på träffen.Kramar till dej fina /Rita ♥

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en bra kväll...fin halsduk ..är den svår att göra?

kram Rosa

Änglarum sa...

Ha så skoj på psyk träffen hi hi låter ju lite knasigt ;=) med psk träff! men förstår vad du menar.. I dag har det varit en riktig ruggig höstdag! dök ner under filten nu..får ladda inför min linedance i kväll! då blir man varm kan jag lova. kram Jessica

LissasVita sa...

Ha en trevlig kväll och njut av ditt sällskap! Kramen Lisbeth

Tess sa...

Ja så roligt att du kommer, hoppas ni har en trevlig kväll') kram♥

Tess sa...

Ja så roligt att du kommer, hoppas ni har en trevlig kväll') kram♥

Gardenhouse sa...

Kul med psykträff igen, fast det låter på namnet lite galet ;)
Skönt med prommisar och den härliga naturens varma färger.
Skönt för töserna att rå om mormor lite, klart de längtar...
Kram Sussi

Gunillasljusglimtar sa...

Ja kul att jag får komma till er ...kvällen mycket trevlig...kramis

Hajan sa...

det var ingen dålig promenad du
gick. Det är ju svårt innan man kommer igång.
Lycka till hos din dotter nu,
ha det så bra. kram