måndag 15 oktober 2012

Frissbesöket!

Goeftermidda!
 
 
 
 
 
 
GRATTIS systerdotter FRIDA som fyller år idag ♥
 
 
Nu är jag hemkommen från utvecklingssamtal med chefen( Känns alltid så mycket lättare efteråt på nåt sätt,hihi)
Sen var det direkt till frissan,där var det jag som ville förändras liite igen...
Ja det blev så bra,är väldigt nöjd när jag går därifrån:)
Hon klippte upp det lite nu o tunnar ur MASSOR ur min pälsmössa som hon säger. Sen var det färg till den grå strängen som gör så mycket när det kommer i.
VILL inte få fram det gråa. Ska säga till mina barn att dom ser till att jag fixar det även om jag inte kan prata själv!!
 
 
 
 
                                                                           Såja...


Är nöjd...
 
 
 
 
Nu ska jag ta en promenad för att samla lite tankar som kommit under helgen,alltid bra att fundera på lite...
 
 
 
Ha en fortsatt fin måndag,i morn inget tillägg då är det IKEA med jobbet ♥
 
 
 
Kram Gunilla
 
 
"Möt inte bekymren halvägs-
för oftast
träder något emellan,
innan de kommer fram."
 
 
****************************

19 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt med ett besök hos frissan.Vad skoj att åka till Ikea med jobbet.Ha en skön måndag fina du .Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Skönt med fixat hår!!! Fint :)

Ha en jättefin dag, vännen♥
Ann-Louisekram

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Så fiin du blev i håret!!!
Passar även på att skicka ett litet Grattis..till systerdottern!
Hoppas promenaden var skön..!!
Önskar dej en fortsatt mysig dag..och en härlig tripp..till IKEA i morgon!!
Kram Annika

PS...skriver snart svar..om en liiten stund..hi hi

Hajan sa...

jaa det är klart Du är nöjd,det är snygg frisyr.
känns alltid skönt när man
varit hos frissan.

Änglarum sa...

Sicken snygging! så klart du ska vara nöjd! vi har också haft medarbetarsamtal nu i dagarna! tycker alltid det är roligt! brukar vara positiva samtal.. ha en go kväll< kram Jessica

Rosa i huset i vitt sa...

Snyggt blev det ...ska gå i slutet av november ..får se vad hon hittar på

ha en bra vecka
kram Rosa

Vardag och flärd sa...

Du är så fin! Kul att förändra sig och silvertrådarna vill man ju inte visa!
Ha det fint min vän!
Kram Eva

"Hemmet är min vrå" sa...

Jättefin du blev. Kul att fixa till sig ibland. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Anonym sa...

Fin i håret!!
Kramar Britta

Vita Falkens Lantliv sa...

Så snyggt!!!! Alltid skönt att fixa till sig;)


Kram Susanne

Syster sa...

Jättefin frisyr du ska ha den längden eller längre:)Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Britta....:)

Gunillasljusglimtar sa...

Hahaha...söss...gick inte få längre idag...:).Gunilla

Elzie sa...

Va fin du blev! Härligt att bli lite omändrad på skulten.
Ha det så kul på IKEA.
Kram Elzie

Tess sa...

Ja grattis till Frida♥
Blev super snyggt i håret, kul å ändra lite.
Bra med promenad, stark gjort att gå ut när det regnar! Kram!

Gunillasljusglimtar sa...

Tessy! Tack ska du ha,kul att ändra sig lite...Jo men om jag inte skulle gå när det regnar skulle det inte bli nån prommis alls,för det regnar jämt:)) Kram M

Eddie Och Barnen På Bristol Academy sa...

Tack för min första titt här! :) Anna

Frida sa...

Tack så mycket moster, får även tacka för gratulationerna här bland kommentarerna ;)
Fin du blev i håret. Kram Kram

Sommaren fryser till is... sa...

Snygg som alltid!! :))