onsdag 10 oktober 2012

Brorsonen Jimmy!

Gomorron!
 
 
Idag är det en "Bömb" som kommer här,tidsinställt inlägg!
Är ju som jag skrev igår,hos dottern för logi sen igår!
Häromdan kom det ett paket till mej,spännande.
Det var en skiva som jag önskade utav min brorson Jimmy som spelar in sin egna musik.
Är allt stolt över honom,han är väldigt duktig. Var ju han som spelade på sitt egna bröllop 1:a september.
 
 
Lite dålig bild men det blev så...
 
 
 
Tack Jimmy!
 
 
 
 
Ha en fin onsdag ♥
 
 
 
Kram Gunilla
 
 
 
"Hygglighet är som luften i däcken-
den kostar ingenting
men gör resan angenämare."
 
 
*************'

10 kommentarer:

Anonym sa...

Tassar in och önskar fin dag till dig med vännen..hi...hi
Ann-Louisekram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej goa Gunilla.
Hoppas du har det bra och mysigt hos dottern :)
Vilken go kille, din brorson, och duktig!
Skivan är säkert jättebra.
Sköt om dig och njut av din tid med dottern.
Stor Kram
Jessica

"Hemmet är min vrå" sa...

Ha en fin dag när du är hos din dotter. Kramar Mimmi

Vardag och flärd sa...

Så kul att få en skiva av brorsonen! Men gumman, du sjöng ju också på bröllopet och det blev väl inspelat ....?? Vill höra!!
Kram på dig vännen!
Eva

Anonym sa...

Hej fina Gunilla!
Hoppas du och Therese får en härlig dag tillsammans! Krama henne från mig!

Kramar Malin

katha´s kortmakeri sa...

Klart du ska vara stolt!
Ha de toppen vännen!
Kram Katha

Rosa i huset i vitt sa...

Jättestolt förstår jag att du är .
Ha en bra dag
kram Rosa

hemma hos lilla mej sa...

Ha nu en underbar dag när du är hos din dotter .Njut dagen fina du .Kramar Rita ♥

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Malin...Tack ska du ha min vän...Har kramat henne massor idag:))...kram Gunilla...
Kommer du till mej nån da'

skifferhuset sa...

Hej vännen! Hoppas du har det gott hos dottern! Alltid kul att hälsa på sina barn. Kram Iréne