söndag 6 maj 2012

Söndag & sol...

Midda' på er!



Vill tacka alla som läste och kommenterade och skicka sms för mitt inlägg om "listiga syrran".
Tänker på hur mycket Barbro betyder för mej,alltid gjort faktiskt.
Att ha en syster att anförtro sig åt och dela glädje och bekymmer med, det betyder en hel del.
Hon som studerar nu till undersköterska,jobbar och har ett hem med gubbe o barn med allt som det tillhör.
Så lägger hon av sin (inte så bra lön precis) en stor del till mej!!
Fantastiskt ♥
Min man var ju givetvis inblandad också,hon hade skrivit ett långt förklarande sms till honom kvällen innan att det låg till si o så.
För jag skrev till henne på torsdagen att jag är vid affär'n vid fem-halv 6 och det tyckte hon var väl sent för att jag skulle njuta lite av vistelsen i affären och staden.
Så därför sa han till mej :Jag kan sluta tre på fredan så du hinner med det till Barbro!
 Haha va roliga dom är...


Nu får ni alla n-j-u-t-a av denna fina söndag ♥





Kram Gunilla





"Det är a-l-d-r-i-g för sent att få minnen för livet."

*************

Dessa rader tillägnat Barbro...





                                                                Min fina syster...


14 kommentarer:

Syster sa...

Tackar som ödmjukast för dessa fina ord syster!! Du betyder såå mycket för mig vet du.. Men ska bara rätta ett fel, du skrev att jag alltid betytt mycket för dig... Haha men inte syster när du var tonåring och pappa sa att Barbro skulle med vart än du skulle för att få gå till KÄRLEKEN då var inte jag så omtyckt,men gick över sen efter några år:)))Kram ja Göran han fixar och grejar så allt ska gå i lås:)

Stina sa...

Kram till dig goa gumman. Hälsa fällen.:-)

Gunillasljusglimtar sa...

Syster ♥
Tror du inte jag tänktre PRECIS det du skriver,hahaha..ATT i tonåren var det några år som jag inte "ville ha dej" men det kom jag inte ifrån:) Pappa var hård och sträng med det,hihihi...Tur dom åren gick över sen då eller hur? Kram Syrris

LissasVita sa...

Kärlek...Kramen Lisbeth

Änglarum sa...

Era band är starka< var rädda om varandra! kram Jessica

Rosa i huset i vitt sa...

Kram Till er

kram Rosa

Frida sa...

Ja hon är så gullig min lilla mamma :) Kläderna du köpte var ju jättefina, passa så bra. Kram på dej

Vardag och flärd sa...

Systerkärlek är fint!
Kram Eva

Unknown sa...

Visst är det härligt att man kan stå varandra så nära. Ha en underbar vecka kram Beijan

Unknown sa...

Nej då det är den nog inte. Men jag har köp den i Öhr utanför Moheda. Men när jag var nere där sist så hade hon inte fått tag i den. Men den kommer från Odensjö så jag ska nog leta upp den. Lite lik ängla pelargonen. Hon som äger Odensjö har fått fram den efter många års krånglande. Därför lite kul att ha den. Kram Beijan

Livet på Vestergård sa...

Vilken fin syrra du har, och jag kan tänka mig att hon har en precis lika fin syrra :)
Tack för hälsningen inne hos mig!
Kram Kicki

Äppelblom sa...

Du är så himla snäll och rar! Säger alltid saker som gör mig glad. Tack!
Lägger inte ner så mycket tankar i det jag skriver - det får bli som det blir och så får man hoppas att det roar någon.
Kram på dej!

Kristina sa...

Vilken fin syskonkärlek! Härlig läsning och vilken härlig överraskning! Det är sånt som verkligen betyder nått!
Ha en fin kommande vecka!
Kram Kristina

Stolpås Gård sa...

Så fint inlägg om syrran! Och en så fin och omtänksamm syster dessutom, lyckost dig :)
Hoppas taket sitter där det ska trots blåst...
Kram Sussi