onsdag 30 maj 2012

...Kommer igen!




Hej på er!



Lyser upp lite idag med,mina fina blommor!





Kommit från andra hemmet,vi åkte dit igår för att fixa lite i trädgår'n.Då hade snickarn varit där och brädfodrat!!
Det händer mycket nu minsann..
Hoppas det blir klart till midsommar att man får sova där i nya rummet!
Nu ska jag ila iväg till jobbet,blir lite tätt nu men sen ledig till nästa tisdag...sen bara två pass kvar innan semester.
Skönt det ni!



Tack för omtänksamma rader från er i går ♥






Kram Gunilla



"Ett vänligt ord är som en vårdag."

************************


                                                 Tog på "Pollendränkta" Clematisen igår...




                                                                Blommar så fint nu.



Sen hittade jag detta "bo't" också in till redskapsskjulet.


11 kommentarer:

Heléne sa...

Hej vännen!
Bara några pass kvar du har det bra du men den som väntar på nått gott du vet som jag gör väntar aldrig för länge. (Sönd vec 28 kl 15 då drar jag)
Känner igen mig i dig, gud vad man kan stressa upp sig. Och så vet vi både du och jag att så ska vi ju inte göra.
Vad mysigt du hade det med små flickorna och vad duktiga de är som vill hjälpa till i röran :)
Köp dig nu en flaska jag du vet vilken :) och ta ett glas och slå ner lilla rumpen på altanen ute i Gläntan och njut lite av allt runt omkring dig.
Kramen

LissasVita sa...

Ja semestern hägrar nu...vi längtar nog alla! Jättefin clematis,färgen!!!Kramen Lisbeth

Annes vita rum sa...

Härliga färger i lådan:) ha en bra dag/kram/Anne

Hjärtruds Stuga sa...

Underbara blommmor i lådan. Två pass kvar till semester....så skönt det låter. Jag har många pass kvar då jag har sen semester i år.
Skönt att det går snabbt framåt med bygget så ni snart kan sova i nya fina rummet. Getingbon gillas inte, så obehgligt.

Ha det gott

Kram Karin

Elzie sa...

Skönt när det rör på sig. Här är det 2½ vecka till semestern. Fattar inte att det gått så fort. Det värsta är ju att semestern också går fort, haha.
Hoppas ni tog bort getingbot. Inte alls kul att ha såna i närheten.
Kram Elzie

Tess sa...

Oj då har det hänt saker, kul! Jaa förstår att ni längtar nu...
Kramis!

Gunillasljusglimtar sa...

Tess...ja du förstår det va...<3

Änglarna finns sa...

Härligt att du snart har semester!!
Med denna fart..så kan ni säkert sova där till midsommar...:)
Önskar dej en God natt!!
Kram Annika

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej fina du !
Snart lugnar allt ner sej och då får du äntligen stanna upp och njuta av allt ♥
Förstår att du hat fullt upp och att huvudet är fullt av olika tankar som snurrar runt !
Sköt om dej !
Kram Anneli ♥

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej fina du !
Snart lugnar allt ner sej och då får du äntligen stanna upp och njuta av allt ♥
Förstår att du hat fullt upp och att huvudet är fullt av olika tankar som snurrar runt !
Sköt om dej !
Kram Anneli ♥

Äppelblom sa...

Så fin din klematis är - vad heter den?
Getingboet hoppas jag du är försiktig med om ni ska ta bort det. Jag fick springa som attan, när jag en sen kväll skulle ta bort vårat bo med en kratta.
Kram och ha det gott!