onsdag 28 september 2011

Kosan mot...

Godmorning!

Ja nu kommer en""tidsinställd bömb" i form av inlägg!
Onsdag är bilen på väg lite norr över,haha,inte många mil men ungefär 3,5 cirka.
Ska steka makrill även idag till far!
Han älskar det och jag också...
Sen är min lilla röda (resväskan) packad och klar med badrock,handduk o ett glatt humör!
Så det blir tjosan det...

Ha en bra dag alla mina goa vänner som tittar in till mej


Imorgon blir det inget tidigt inlägg,tittar in fram emot eftermiddan....


                                          Ytterligare ett fint kort tagits av barnbarnet...




                                      "Alla har vi förmågan att skänka glädje...
                                        ett öra som lyssnar,ögon som ser,
                                        en utsträckt hand."

9 kommentarer:

Mitt krypin sa...

Makrill är så gott.
Ät lite för mig oxå =)

Ha det så kul idag
Kram Anna

Tess sa...

Hej!
Ha en bra dag hos Morfar.
Du får hälsa Maj från mig...Kram ♥

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Kikar in o önskar dig en härlig höstdag!

Kram Annica

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Önskar dej en underbar dag!!
Njut och bara ha det gott!!
Kram Annika

Gardenhouse sa...

Gott med makrill, vad far ska vara nöjd:)
Det är nog du med ikväll att döma av inlägget... Spa, bubbel eller tunna kanske?
Ha bästigaste kvällen!
Kram Sussi

Lisa sa...

Hej gumman..Kan se dig med dina fina lilla röda, packad och klar. Önskar dig en go tur med mycket mys och pys. Men makrillen får du behålla....

Kramar Lisa

Vardag och flärd sa...

Är nyfiken på var du ska åka med den lilla röda!
Ha det mysigt vännen!
Kram Eva

Hanna sa...

Hej!
Hoppas att du haft en fin dag!
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Änglarum sa...

Hej! här skiner solen och alla färger bara glänser... hoppas du haft en go dag! kramiz Jessica