torsdag 8 juni 2023

 Hej solen och torsdag!



Hur har ni det?

Ytterligare en vecka har gått, i morgon börjar jag jobba igen!

Det ska bli spännande att se vad dygnet ger mig.

Hälsan blivit bättre men värk och skit får jag nog dras med.

I helgen hade vi sommarfest för barn, barnbarn & nära & kära.



Tipspromenaden är ett viktigt tema.

Lite kluriga frågor,de fick heller inte svaren av mig,hehehe.

Jag rättade,de fick vinster men svaren fick jag skicka till dom.

Glömde av det.

Vi var cirka 26 personer, så med all rätt så!









Ja ni ser,har inte fått med alla på kort,tråkigt men sant!




Carina & Einar!


Bosse fick jag stoppa så jag fick nåt kort på barnbarnen 💙


Här visar sig Sickan,Alva,Märta och Carina



💕

Ni ser Morsdagspresent från Chrille och Tess!


Sommarpresenter och födelsedagspresenter till gubben!

💙



Presenter i alla de slags former!
Den understa bilden passar ju Göran såå bra!
Tre i rad, Korv & Bärs!


Nu något annat, vi hade bröllopsdag i måndags, Göran skulle upp och köpa skor, i skoaffären såg frun en såå söt 'muminväska'.
Göran tyckte att den skulle jag få!
Är väldigt glad i den må ni tro.
Telefonen kommer plats och ett par läsglasögon,perfekt!
Jag skickade över trisslotter till honom så jag skulle 'jämna ut det lite'

Idag för tio år sen kom detta 'minne' upp på telefon💙💙

Gjorde mig glad.

Pappa & Chrille

Nu ska ni få läsa i lugn och ro.



Tänkvärda ord tycker jag!


Kramis Gunilla💕








 











 









6 kommentarer:

Syster sa...

Så trevligt ni verkar ha.. Ja de frågorna kluriga minsann
Men alltid kul att få gå den ..
Hoppas det går bra för dig på jobbet nu syster ❤️

Tess sa...

Jättefina bilder och ett väldigt roligt och trevligt kalas som innehöll allt🥰🥳♥️ Tack så mycket 🥰

Gunillasljusglimtar sa...

TACK kära söss♥️Lika Sköj när ni var här, så du vet det♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Ja det du Tess, det var full fart hela tiden🥰Mor börjar bli lite glömsk också. Med svaren,fast det gick lika bra ändå.👏🏻♥️👏🏻

Malin sa...

Ser ut som ett härligt kalas 🥳
Fint väder också! Lycka till på jobbet idag!!
Kram Malin

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Malin♥️Ja ofta fint väder vid dessa datum. Vi har sån tur!🙏🌟Ja det kändes lite pirrigt men gått bra. Var efterlängtad på stället ! Alltid kul🥰