tisdag 27 juni 2023



 HEJ!



Har ni sett så vacker Jersmin.



Jag är på gång igen,vill ju gärna ha lite bilder till mina inlägg.

Det har det blivit,under midsommar och runt där!

Denna vackra Jersminen har dottern på deras tomt.Den har aldrig varit så fin förr! (jag tror det beror på att Ozzy är begravd under denna blomman)


Tess var så glad för att den blommar så.



När vi flyttade från Gläntan så fick Tess rabarberplantan.



Så nu kan jag plocka hos henne istället för tvärtom.


Här har mormor fångat Alva mellan spjälorna.



Midsommarafton,2023 den 23 Juni.





Inget märkvärdigt

 men gott var det.

Har inget kort 

när all mat

 var på tallrikarna.:))



Midsommarfin

Ville skydda mig för solen!

Om ni tror på det.



Detta foto betydligt

 finare än på mig 💗

Fick det på midsommarafton

 av Wilma.

De tre,så småningom.

Fast tiden går fort nu.




Ris med kassler och ananas i sås.

Gott som få!

Frysit in 5 portioner,de är skrivna på mig,hihihi.

I morgon blir det kyckling nu när gubben jobbar och äter borta hela veckan 💙

Näe nu ska vi iväg på bilbingo med barnbarnet Alva 💛

Det ska bli ett tjoande och skrattande när vi vinner i ett i våran bil.

Biiiingoooo!!!!

Sen är vi väl sura som f-n när vi åker hem fattiga och ledsna.


Kramis Gunilla💗






2 kommentarer:

Tess sa...

Ja du får ta så mycket rabarber du vill!!♥️🥰 jaa, den blommor såå fint♥️ är nog Ozzys lilla hjärta som gjort den såå fin♥️ fina Wilma å Johan♥️♥️ nu längtar vi efter lilla Love😍 jaa, precis så är det OM man inte vinner😅😅😅😅 lycka till!!♥️🌸☀️🙏🙌

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa nu är det sommar minsann Therese! Det blommar och luktar ljuvligt överallt 💚☀️ Ändå skönt fast regn fattas ju förstås men men. Hoppas ni har det gott med Helmer också! 🚐Kram Mor ❤️