söndag 17 september 2023

 Hejsan mina vänner!



            Detta fotot är väl fint?

Vi var hos våra vänner Leif & Ingmarie för några veckor sen.

De har så fint!

Älskar denna bilden, har alltid önskat mig en jordkällare. 

Fast troor inte det blir så.

Man kan ju inte få allt, sägs det!

Sista veckan så har det varit fullt upp, vi har varit barnvakter i Mölndal.

Görans yngsta barnbarn, Bror 11,Bo 10,Otis 7, Lilla Sickan två i januari.

Det gick bra pga att Bror visste mycket som inte vi visste:))



Jag fick en bild på dem alla fyra!!

Väldigt bra gjort.

Det var inte det lättaste.


💙💙💙💗



Killarna gick ju i skolan så det var Sickan som vi tog hand om mest.
Sickan kossan MU.



Promenad torsdag förmiddag.







Bo tittar på exakt upphälld mjölk av Bror.

Visst kommer man IHÅG! 

Stefan,Jag och Barbro.

Alltid.

Mina egna barn,alltid!



Sickan har lite att leka med.



Så mycket Göran.

Ficklampan lyser nästan JÄMT i backfickan på honom.

Annars är dessa två ganska lika bakifrån:))


Ja nu har jag lyckats få ihop ett inlägg igen.

Finns det bara bilder (Som jävlas med mig emellanåt) så inga problem att skriva om mitt liv.

Skulle kunna bli en eller två romaner.

Vill gärna avsluta med nåt LOWE foto.



LOWE 💙



Har ni inte sett fadern till barnet så kolla här.




Usch,närmar sig med stormsteg.

Undra hur allt kommer bli?



Kramis Gunilla 💖


'Jag har ju blivit gammal,

sägs det vid 65?

Fast åldern ska

 man ej bry sig, men men.

Det jag önskar är lätt,

fri från svår sjukdom,

plus behålla mitt vett.'

Gunilla

4 kommentarer:

Tess sa...

Söt kossa Mu…….😎🥰 kul att se syskonen madvall på kort alla fyra😍 det kommer bli toppen med din pension🙏♥️ men förstår att det rör upp en del känslor oxå - blir ju ett nytt kapitel i livet♥️ Kram♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa, jag så glad att kunna fånga dem på gemensam bild 💛Jodå, allt blir väl bra men känner att jag har lite stresspåslag. Vet inte varför, jag har ju valt det själv. Men lite ’sista anhalten’ kanske🥰🌟💛

Syster sa...

Du kommer älska ditt nya liv Gunilla! Och jag är avis kan jag säga 🥰
Så fina bilder på barnen.. och Görans bakficka 😂😂

Gunillasljusglimtar sa...

Åh Söss ❤️Tror du det alltså?! Jaa jag hoppas jag gjort rätt. Jaa denna jädrans ficklampa den lyser nästan jämt där bak 🌿🍀💚Kramis på dig 💚