fredag 22 januari 2016

Filsbäck!

Hej på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har fått dille på vinterbilder,tycker det är så härligt med vit vinter!
Nåt som inte är såå härligt är att min bil HILMA inte är VIT utan nästan svart....Går inte tvätta nu säger gubben,allt fryser till is:(
 
 
 
 
 
 
Från backspegel.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja jag hoppas för den skull att det blir lite mildare så jag kan åka ner och 'köra skiten ur den...'
 
Nu jobbat ganska intensivt nån vecka så då är det så gott att gå på ledigt.
Jag behöver nog snart ta tjänstledigt om jag ska hinna med sjukgymnasten och ALLA övningar som han ökar på hele tiden...
Idag sa han att vi ska fokusera även på ryggen som är ond!
Det blir bara mer och mer ont sen jag gick dit!
Han tror det finns hopp och det är ju huvudsaken eller hur?
Får gå ofta också,tisdag nästa vecka.
Det är ju bra med promenader också och det har vi ägnat oss åt G och jag.
Stärker ryggen.
Jag tränar efter min förmåga också,det känns kul!
Var nere och handlade förut,såg att lilla ICA affären också börjat med 5% på köp det året man fyller 65.
På onsdagar var det.
Så det ska jag förtälja gubben vart han kan gå då:)
Idag hörde jag att det är vinets dag,så då ska jag anamma det,ska bli så gott!
 
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
 
"Det är inte det man tänker
utan det man gör
som kan förändra tillvaron."
 
 
***********

2 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän.
Underbara vinterbilder, de är så vackra att se på :)
Jag har jättegärna vinter i december men sen kan det få bli vår :)
Hoppas du har en mysig kväll.
Kram kram
Jessica

Vardag och flärd sa...

Så vackra vinterbilder! Här töar det nu så allt det vackra har försvunnit från träden. Och bilen ja, den är vedervärdigt smutsig, ska köra in och tvätta den imorgon. Men en resa så är den likadan igen.
Hade ingen aning om att det var vinets dag men det var ju tur att du skålade för mig!
Ha det fint, vännen!
Kramar ♥ Eva