onsdag 10 september 2014

...Det gick bra!

Goförmidda'
 
 
 
 
 
 
 
Det gick över förväntan att klara av ett bodyvive pass på Form i går!
Gött att komma över den spärren igen:) Nu är det bara att köra på så gott det går...
 
 
 
 
Nu SER ju inte jag ut som på bilden 
precis...som ni förstår så ÄR jag inte LJUSHÅRIG!!!
 
 
 
 
 
 
DET här liknar mer...hahahaha
 
 
 
Idag ledig,ska åka ner med min dator och mobil få hjälp att föra över korten från mobil - data.
Har inte funkat sen jag bytte telefon i våras,därav 2480 kort ligger inne!
 
Sen håller jag på att planera en tipsis till nästa veckas temadagar genom jobbet!
Ringer också massa samtal för att få ihop blodprovstagningar SAMMA dag.
Det kan väl inte vara såå svårt?
Jag ,om jag ska gnälla om mina sjukdomar hit o dit så tar det såå mycket tid ( värdefull tid dessutom) med alla dessa prover och annat.
Nästa vecka har jag ju fått som jag sa mammografi tid
 
 
Lånad av nätet EJ JAG!
 
Väldigt glad för det,sen veckan efter är det först ett dr besök på nya vårdcentralen,dagen efter min droppbehandling på sjukhuset.
 
 
Åssa ska jag avverka blodprovstagningar inför allt nästa vecka.
 NU ordnade dom så att dom kan ta alla proverna samma dag,väldigt underlättande för mig!
Hon sa att det är undersköterskor som tar vissa  'lätta' prov men dom till  'droppbehandlingen' så är det biodynamisk...personal.
Förlåt uppfattade inte det namnet helt o fullt...
Men nu skulle hon springa upp och säga till att dom delar på det:)
 
 
Så igentligen hinner jag inte vara sjuk inte:)
 
 
 
Nepp nu bäst att dra iväg med lilla Hilma,hon behöver mera bränsle också:)
 
 
 
Kram på er ♥  Gunilla
 
 
 
 
 
 
" Den bästa träningen
är den som blir av "
 
 
*****************

6 kommentarer:

Syster sa...

Hahahahaha ja för det likna ju dig såå mycket mer med tungan hängande ute haha.
Förstår det är mycket planerande, för att du har en sjukdom:(
Skönt för Hilma att komma ut lite..
Kram

Tess sa...

Ha ha.....det är ju du på pricken:))) ha ha.... Hilma tycker nog det är roligt att få komma ut å åka lite igen:))
Vad skönt att du kunde ta prover samma dag...det underlättar ju för dig....
Puss puss

Hajan sa...

Precis som Du säger lilla gumman, hur hinner du att vara sjuk .
Fy vad jag tycker synd åt dig
lilla gumman. Så jobbig både för din gubbe och Dig, du är duktig som tar dessa motgångar så bra.
Vilka roliga bilder du har satt in på upplägget i dag. Jag stal
bilden på träningen, skall skicka den till dotra min. hoppas jag fick för Dig. Stor kram till
dig för din kämparglöd.
lycka till kram Hajan

Hajan sa...

Hejsan här är jag igen. Måste förklara om tvättsvampen. I medelhavet långt och djupt, växer det svamp på bottnen, det tvättar de sig med. Men dessa jag har, och alltid köpt är syntetiska .
i år ficka jag riktigt sådant av dotter och måg . men det var dyrt.

ha, ha nu vet du det. kram hajan

"Hemmet är min vrå" sa...

Lika,,du hinner inte vara sjuk, du verkar ha så mycket energi. Bra med träning. Du jag hade jättebra i Ullared, vill dit igen men det tar nog till nästa år. Ha så bra så länge kram Mimmi

Vardag och flärd sa...

Så sanna visdomsord!
Dina inlägg är alltid roliga även om du inte mår bra ibland. Även om det är mycket provtagningar och undersökningar är det för att du ska kunna må bra, men jag håller med om att allt tar tid.
Ha det nu fint goaste vän!
Kramar Eva