måndag 1 september 2014

11år sen...i dag!

Hej på er!
 
 
 
 
Kom på att I DAG är det 11 år sen jag slutade röka.
Vet så väl att mannen sa på sommaren innan att nu slutar vi röka 1 sept!
Jag var så tvär, mamma hade ju gått bort på mars där och jag var ju såå ledsen och sorgsen så behövde dom än mer...
 
 
 
Men nu ÄR det 11 år likväl :) Saknar dom inte, fast jag och syrran säger alltid att när vi blir 80 & 85 år då jäklar ska vi blossa!
 
Ja hur tror NI att jag mår då?
Nää blä & fy för enveten influensa!
Ska det ta sån tid att den ska ge sig.
Det kan bero på min droppbehandling, så dom ska ringa mej snart ifall jag behöver klä på mej och åka och ta prover på sjukhuset.
 
 
 
                               Här ÄR jag 18 år och fått reda på att jag är med Chrille i magen ♥
 
Det allra bästa med att v a r a sjuk är att jag orkar inte göra mer än att bara vara och titta i gamla album...Åh det är såå kul med foton ♥
 
 
Chrille o Tessan hos älskade mormor ♥
 
 
 
 
 
Här är jag ( med pudelfrisyren)
o barnen,Chrille o Tessan ♥
 
 
Jag har kommit in i en sån där..."tänknärbarnenvarsmåochmanvarmeddomisinfamilj"period!!
 
Det är både jobbigt och funderande.
 
 
Kram på er där ute i cybervärlden.
 
 
 
 
Gunilla ♥
 
 
"När jag var 18,
trodde jag att livet skulle bli si och så.
Inte visste man nåt om världen då!
Nu vet man desto mer
om vad som skett och sker.
Jag önskar b a r a att jag får lugn i min själ,
det vet jag att alla vill så väl!"
 
Nå'ra rader från mig,ibland känner man så här!
 
 
 
 
 
 
 

10 kommentarer:

Tess sa...

Såå fint du skriver, å fina kort:))
Ja det kan jag tänka mig att man gör sen när barnen inte bor kvar hemma..... Jag kan oxå tänka mkt på när jag var liten......vilka minnen<3...

Kram å krya på dig!!

Syster sa...

Grattis till dina 11 år! Jättebra gjort mitt i sorgen o allt...Vilka fina kort så skoj att se dem.. Ja vi har allt alla våra tankar om livet, och hur det har varit, men njut av det och tänk vidare.. Krya på dig nu kram..

Hajan sa...

Det var den längsta mening jag sett någon gång.

Såbraattduslutaderökajagkommer inteattprovadetigen. Jag är 83 det
är det inte värt , aldrig mer.
Bara andedräkten från en rökare
räcker för det.

Rosa i huset i vitt sa...

Hej du ...jag slutade för fem år sen och tänker inte börja igen...mådde pyton ett innan jag slutade, jag hade också krullfrisyr på slutet av 70-talet ...var ju så inne med det då
men visst var vi tjusiga
kram på sig och hoppas di piggar på dig snart
kram Rosa

Vardag och flärd sa...

Grattis till dina rökfria år, du är toppen vännen!
Så roligt det är att titta på gamla kort och visst tänker man mycket på tiden när man hade barnen "runt benen", ibland tänker jag på sånt jag kunde gjort bättre men ofta tänker jag på att jag var en bra mamma. Nu har vi våra barnbarn som vi kan göra bara bra saker med, det är fint.
Eländes att du ska vara krasslig men jag hoppas du får svar snart och framför allt att du blir frisk fort.
Ha det gott och titta på dina gamla kort, kanske kommer det en liten tår emellanåt, vännen!
Kramar Eva

Änglarum sa...

Hej Gunilla! så trist att du är sjuk!! men som du skriver,det är då man gör sånt som att titta i gamla album eller gamla dagböcker :)det brukar jag göra.roliga kort du visar <3 skickar masssor av krya kramar Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Tessan! Tack ska du ha..Ja du vet ju att mamma tänker o funderar mycket! förstår att även du tänker på din barndom ♥ Kramelikram ♥ Mamma

Gunillasljusglimtar sa...

Syster babs! Jaa tänk att man klara det då igentligen! Men du syrran om cirka 25 år då jäklar börjar vi lite igen:) Kram Gunilla

Malin sa...

Åhh att du skulle bli sjuk nu då!
Hoppas du snart blir frisk igen.
Var så roligt att se dig senast!

Krya på dig kramar från mig

Gunillasljusglimtar sa...

Malin! Hej söta du..Ja jag tålde väl inte alla nya baskilusker...haha..ja det tar ju lite längre tid för mej med mtt nedsatta immunförsvar.Snart på G igen;) Kram Gunilla