tisdag 2 september 2014

Börjar den ge sig av nu tro?

Gomorr'n på er!
 
 
Lite nya påslakan från Ullared.
Har inte packat upp ordentligt ÄN!!


 
 
 
Ja man kan ju undra lite om 'skit ska skit ha'.
Känns som att JAG Gunilla måste få lite tarmsjukdomar plus en aning av influensa av den lite grövre sorten...
Låt mej bli bra nu så jag orkar att b ö r j a dricka flytande nu två dagar innan det hemska... 
För på torsdag är det 4 LITER flytande Laxobon som ska intas...
Bläää,fy och ja vad finns mer för hemska ord som kännetecknas vid detta onda att dricka...
 
Jag har fått ett TIPS,det ska underlätta att slicka på slickepinnar emellan decelitrarna med laxobon.
 
 
Det kan jag tänka mej eftersom jag gått igenom det några gånger i mitt liv!
Så vem tror ni köper slickepinnar till mej:)
 
Jo herr Göran Pettersson förstås:)
 


Han vill mej allt väl,alltid ta mej sjutton!
 

Men han är bortrest i går till idag, jag sjuk och svag...
Kom på då om det räckte med 46 i skor utanför.
NEJ tog fram sonens oladdade luftgevär som Göran skulle använda till  nån som skrämde hönorna med var det meningen.
Putsade det och la det på köksbordet....
Jag skit( jut)er den som skulle våga sig in till mej och göra mej illa alltså!
 
 
    Den låg där orörd på köksbordet

Ja inte får man kanske göra detta men det är mycket som inte objudet folk får göra med en annan heller.
 
En ny dag att ta tag i,fast jag går på lågfart,ska kolla mer album från förr!!
 
 
Ha en fin tisdag ♥



 
 
Gunilla


 
 
 
"Nu är hösten kommen,
en del tycker nog
det är självaste domen.
Jag ser fram emot underbara
 färger på trädens löv.
Känner även ett lugn
så man nästan blir döv.
Tända massor med ljus
 när mörkret faller.
Ta en tidning och läsa skvaller."


************

Har börjat gilla att skriva egna små rader ♥
 
 
 
 

4 kommentarer:

Syster sa...

Åh vad omtänksam han är din man 💕
Ja fy hoppas det blir bättre med förkylningen nu.. Jättefina
Ord du skriver så fyndig du är att hitta på:)
Ha en skön dag o rå om dig:)kram

Vardag och flärd sa...

Vännen, så jobbigt för dig! Jag förstår ju inte detta med tarmsjukdomar eftersom jag förskonats från det själv men det jag förstår är att du har det jobbigt. Tror det känns lite bättre för dig när Göran kommer hem och du inte är så ensam och så kan du få några slickepinnar.
En rivstart i tillfrisknandet så du är OK till torsdag hoppas vi på, lilla vännen!
Kramar Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Hahaha söss...visst är han snäller gubben:)
Ja nu måste det snart bli bra här! Kram Gunilla

Hajan sa...

Skjut inte på något som rör sig.
Versen du gjort till Höstens ära
skitbra får man skriva så.

Gud so jobbigt det måste vara
för Dig nu.

kram Hajan