torsdag 11 april 2013

Mysdag ♥

Gomorron!
 
 
Lite arrangerat..
 
 
 
Jo nu är frua uppe med tuppen men vaknade utvilad kvart i sex.
Då är det härligt!!
Inte alls så kalla grader i natt som förut så det går åt rätt håll...
Jo jag bugar och tackar för allt beröm av min ritning,hm,hm..KAN bara nämna att DEN talangen har försvunnit precis.
DÅ la jag ner såå mycket tid och energi på det så då blev det ju bra :)
Men har väl alltid haft många bollar i luften,nån kreativitetsådra nånstans finns väl i mej!
Så be mej inte om nån tavla att måla för då blir ni besvikna,hihihi.
Jag hinner gå en promenad nu,hämta tidningen samtidigt.Sen kommer dottern efter nio,då blir det simning här i stan.
Vi försöker allt att planera in lite dagar så att det blir gjort.Inte lätt att få ihop det minsann.
Sen blir det köttfärsrulle med skinka fetaost och goa kryddor..blev så sugen på potatisrösti sen mästerkocken igår så det får bli det till och grönsaker.
Tyckte Mannerström var lite elak med Carls poäng i går men kanske  bara jag och gubben som tyckte!
 
 
Mannnen fixat lite...
 
 
 
 
Ha en fin torsdag alla fina vänner
 
 
Kram Gunilla
 
 
 

23 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron vännen ! Låter som en härlig torsdag är ju bara så härligt att åka och simma .Ha en skön torsdag fina du .Kramar Rita♥

Solglittret sa...

Det sista "omtanke om alla" ååå såå fint!! :)

Det är väl du i ett nötskal..du verkar så varm och omtänksam du.

Ta väl hand om dig och det lät som du får riktigt god mat idag..mmm...mums blir sugen jag med hihih...
Kram Lollo ♥

Vardag och flärd sa...

Vännen, du ska ha en härlig dag tillsammans med Tess!
Kramar Eva

Anneli sa...

Fint och mysigt inlägg.

Menar du att mannen gjort mackor åt dig?
Du har det bra du , hi...hi....

Kramar Anneli

Syster sa...

Jädrans vad hurtig du är syrran!!!
Skönt med en mysdag emellanåt det måste man unna sig..Kram hälsa Tess..

STENLYCKA sa...

Den bästa dagen till dig goa Gunilla!
Här har molnen tagit över solens plats idag, kanske är det så hos er också.Jag hoppas på regn.... Härligt i så fall, trodde aldrig jag skulle längta så efter regn..... men det blir inte någon vår om det inte kommer ned något blött och tar bort de sista smutsiga snöhögarna. Vi vill ju ha värme och vår nu!
Kramen till dig!!!
Raina

Hjärtruds Stuga sa...

Du är allt en morgonpigg en du. Härligt att simma lite. Jag har planerat att simma imorgon.

Ha en fin torsdag

Kram Karin

Änglarum sa...

Hej! tittar in för att önska dig en fin dag ♥ kram Jessica

Hajan sa...

Jag håller med Dig, det var ju Leifs 6a som gjorde att Jennie vann. Carl är ju så ung så han hinner kanske ändå och få komma till något bra ställe, där han kan. utöva sina kunskaper.

I¨kväll bliver det hemma hos
Sylvia Wrethammar på 4an.
ha det gött
kram Hajan

Gunillasljusglimtar sa...

Japp nu är hurtigheten över o mysdagen också..bara väntar på gubben nu så får vi hålla igång kvällen..Kram syster Babs♡Gunilla

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej svejs, hoppas du haft en fin dag idag. Ja mästerkockarna är över för denna gång, Carl blev nog besviken att en ynka poäng fattades, men kul med en till tjej som vann. Den tredje nu...Ha det så bra kram Mimmi

Rosa i huset i vitt sa...

Hoppas du har haft en härlig dag
önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

Änglarna finns sa...

Håller med er, om Mannerströms poäng!
Kändes nästan som om det var uppgjort!!
Hoppas du haft en härlig dag..och att maten blev god!!
Ha det gott, vännen!
Kram Annika

Britta sa...

Åh så många klyftiga ord du ger oss varje dag......dom uppskattas!
Hoppas att din dag blev toppen.
Här går det ju lite tungt nu som du vet men du livar upp, Tack för det min vän!
Kram Britta

Annes vita rum sa...

Härligt med simningen! jag gjorde en paus tänkte att jag väntar och sätter igång i höst igen.Men jag saknar det,så det blir nog att sätta igång igen:) Ha en härlig kväller:) kramizar

Himlavit sa...

Skönt att få vakna på egen hand och känns sig utvilad. Jag längtar varje dag efter att det ska hända :) Min son vaknar kring 5 varje morgon och är super pigg. Jag = inte så pigg, men får absolut inte sova, haha.. Aja, det går väl över nån gång :)

Trevlig kväll
Kram Tessan

Här är gudagott att vara ! sa...

Ja gubben din hinner knappas bjuda dej på kaffe i sängen, så tidigt som du kliver upp ;)
-Det hörs som du känner dej piggare nu ♥ Så skönt för kroppen att hoppa ner i en varm simbassäng !
Ha det gott !
Kram Anneli

Tess sa...

Tack för en riktig mysdag♡ såå härligt å mysigt på alla vis!
Kramis♡

Gunillasljusglimtar sa...

Tess...Visst var det en go dag...simning..tjöt..shopping..tjöt..mat..tjöt..vila..kaffe..hihihihi. ..Kram Msms♡

Maria sa...

Morgonstund har guld i mun sägs ju det, hoppas du fick en skön dag.
Kramen

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Hoppas att dagen fortsatte lika bra som på arla morgonen.
Jag förstår inte varför de måste vara så hårda och elaka i alla matprogram. Har de kommit så lång i tävlingen så är de väl jätteduktiga.
Ha en fin helg!
kram Anette

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du hade en bra torsdag och får en bra helg! Här har jobbats som skam så inget annat har blivit gjort.
Kram!

Carina sa...

Hej!
Här har jag inte varit förut, men det lär säkert bli fler besök....tänk vad glad jag blev över de där teckningarna som du hade gjort och det där om när du var en lita tös....precis så sa´ vi hemma hos oss mä´....kanske beroende på att jag också är västgöte...hursomhelst, kul att se allt mysigt.
Ha en toppenskön helg. Hoppas bara det slutar snöa....
/Carina

http://vidbjarsjobacken.blogspot.se