torsdag 18 april 2013

Mi lilla Stina ♥

Gomorron!
 
 
Snödropparna!
 
 
 
Ett par rader innan det blir åka till jobbet...
Vill tacka mi Stinahemmapalandet.blogspot.com som ställer upp på minuten när jag ropar,eller mailar:Hjäälp jag vill ha en ny header! Jag skickar lite kort sen får hon fixa som hon vill,jag är alltid såå nöjd!
Igår var det ledig dag,en blåsig dag förresten.Vinden tog tag i våran växthusdörr,så där gick glasen sönder.
 
 
 
Man får väl räkna med sånt men tråkigt ändå!
Jag planterade lite mer av de Penseer o Bellis jag hade kvar.
Gjorde köttbullar och köttfärssås,nästa vecka kommer ju snickarn.Då är det fönsterbyte på gång.Bäst att dom får go mat också!
Jaa så jag var så trött sen igår kväll,ibland går det i ett:)
 
 
Ha en fin torsdag mina vänner ♥
 
 
Kram Gunilla
 
 
"Så vänlighet och skörda vänskap."
 
 
************************************

15 kommentarer:

Britta sa...

God morgon min vän!
Vilken härlig bild av hönorna.

Så trist med ditt växthus....mitt har precis tinat fram.

Mitt lilla hjärta Astrid kommer till mig idag och ska vara med sin farmor tills i morgon, så här blir det mys i dagarna 2.
Kramizar i mängder. // Britta

Stina sa...

Puss och kram.:-)
Hälsa fällen.:-)

Vardag och flärd sa...

Vilken härlig header! Och fint med en vän som Stina!
Tråkigt med din växthusdörr, hoppas dina fina gubbar fixar det åt dig!
Nu ska du ha det riktigt härligt, min fina vän!
Kramar Eva
PS. Ingen bebis än!!!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän.
Underbar header :)
Vilken härlig och duktig vän du har :)
Så synd på växthuset, men det har hänt härhemma också nåt år.
Marken häver och det klarar inte alla rutor.
Hoppas allt är bra med dig!
Stor kram
Jessica

Hajan sa...

lilla Gunilla vad fina Hönsen var,
jättesnyggt. vill också berätta
att jag hittade bilder i morse på fyren och de bilderna var tagna
för 3 dagar sen, så bra tycker jag.-

kram Hajan

Carina sa...

Vilken lycka att ha någon som kan hjälpa en med bl a header, det har inte jag och det märks...*ler'....men jag gör så gott jag kan.
Ha en bra torsdag i regnet.
Kram

Solglittret sa...

Goa och söta hönor att bli glad över :)
Snödroppar så fina och jättesöt duk därunder!
Hoppas du får en finfin dag och ett kommande skönt veckoslut
Kram Lollo

Änglarna finns sa...

Så fin header...passar dej så bra!!
Visst är Stina duktig...har ju även en underbar blogg...med alltid så fina bilder!!

Tråkigt detta med växthuset!! jag hatar...blåsten,och idag blåser det värre än på länge!!

Hoppas du har det bra på jobbet!!
Kram Annika

skifferhuset sa...

Så snygg header blev, hönorna är bara så söta! Fy vad tråkigt med dörren till växthuset. Hoppas vädret blir bättre när ni ska byta fönster, och ingen storm som nu! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Änglarum sa...

Hej Gunilla! vilken fin header,blev bara så glad av den :)) Hönan ser så stilig ut o klart töserna har det ju gott hos er! Trist med glaset i växthus dörren..tur ingen kom till skada.Passar på att önksa er en fin helg!kram Jessica

Elzie sa...

Synd på glaset men tur att det finns andra!
Stinagumman är bra duktig. Jättefin header du fått. Annat än det en annan snickrar ihop, haha.
Hoppas du får en fin helg.
Kram Elzie

Lilla Rummet sa...

Jättefin header av hönorna.

Syns att blåsten gjorde sönder glaset, men det är tur att det går att byta.
Ha en härlig helg
Kram Britt

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin ny header! Synd att blåsten förstörde dina fönster.Ha nu en mysig fredag vännen.Kramar Rita ♥

Gardenhouse sa...

En jätte fin header!
Kikar in dit sedan...
Så trist med växthusdörren :(
Önskar en trevlig helg till er,
Kram Sussi

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefin header med de små hönorna ..
önskar dig en trevlig helg...här blir det att gå på 8-årskalas imorgon...våfflor med sylt och grädde ska hon bjuda på..mums
kram Rosa