fredag 26 april 2013

Ett GRATTIS igen...

Gomorron på er!
Detta kort fick JAG av min mormor när jag var "lita"
 
 
 
Här kommer grattis på löpande band...
Idag är det dotter Therese namnsdag,Grattis Tess ♥
Brukar ha rätt bra koll på namnsdagar också :)
Nu förstår ni ska jag iväg till jobbet,det går fort den lediga veckan.
Snart slut med cortisondosen också,såå gott!
Det tär det med,varit så trött men ej sovit bra heller.
Alltid ska man klaga på nåt,måste sluta med det.
 
Jo jag berättade ju igår om Hibiskusarna från kanarieöarna (de skotten jag snodde ni vet:))
Har verkligen prövat alla knep o tips som ni gav mej också.Men insåg igår kväll att bättre köpa nya:) Gubben var med och handla,vad ser vi inte vid blomhörnan..Jo såå fiina hibiskusar. Köpte fyra och så söta krukor till också. Göran sa direkt att dom var så fina,köp bara...DÅ får man passa på.han gillar inte när det är tomt i fönstren precis.
Så fin färg men det syns knappt!
 
 
Dom hoppas jag att jag ska klara av...
 
 
 
 
Ha en fin fredag alla vänner ♥
 
 
 
Kram Gunilla
 
 
 
"Man använder tretton muskler
när man rynkar pannan,men bara två när man ler.
 
Varför ska man anstränga sig i onödan? "
 
 
*****************
 
 
 
 

14 kommentarer:

Britta sa...

Fina blommor! Vet du???? Det snöar här! vitt på backen igen.....

Hoppas att du får en fin helg, jag ska jobba som vanligt....

Kramar Britta

Solglittret sa...

Hibiskusar är ju så fina...men jag klarar inte att hålla dom fina...ojoj...
Önskar dig lycka till med dina och ha en fin helg vännen
Kram Lollo♥

Änglarna finns sa...

Javisst går tiden såå fort!! En vecka, ett år...det är ju ingenting!
Gick tiden såhär fort förr...hi hi
Jag har skickat ett sms nu på morgonen till min yngsta...för hon heter Teresia i andranamn...:)
Ha en bra dag på jobbet!
Kram Annika

Hajan sa...

önskar Dig detsamma, en härlig helg
med alla bemärkelsedagar.


kram

Vardag och flärd sa...

Gratta Tess på hennes namnsdag från mig!
Han är fin din Göran som säger Köp!
Skönt att din dos snart är slut och jag hoppas du blir piggare då, min vän: Det är jobbigt att vara trött och inte sova bra heller.
Klart vi skålar ikväll och jag tar definitivt ett glas rött. Ska till stugan och lilla Julia och hennes föräldrar kommer också.
Ha det gott min fina vän!
Kramar Eva

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och önskar dej en skön och mysig fredag vännen.Kramar Rita ♥

Veronicas Lantliv sa...

Vackra blommor. Bäst att passa på när han vill att du ska handla :) Ha en bra helg. Kram Veronica.

Blommiga Rutan sa...

Hej Gunilla!

Vilket jättegulligt kort och så himla kul att du har kvar det! Tror jag har några gamla kort från min mormor också, måste hem och leta!

Fina hibiskusar! Nu går det säkert bra, med sol och ljus så trivs ju de flesta blommor, precis som vi människor! Eller hur!?

Önskar dig en go helg
Kram Anncathrine

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint kort..så roligt att ha sånt kvar
ha en härlig helg
kram Rosa

Fröken Tindra sa...

Jättesött kort! Kul att du har det kvar.
Hibiskus är fina växter. Så vackra blommor på dem!! Hoppas att du klarar av dem. Men det fixar du ju. Eller hur? Håller med, bara att passa på när karln ens bifaller inköp! =0)
Ha en härlig helg trots jobb!
Kram!

Annes vita rum sa...

Här är det gratulationer på löpande band oxå:) i morgon firar vi son och sonson:) Hibiskus är en härlig blomma.Jag har en väninna som vinterförvarar sina,dom är stora som träd:) Önskar dig en finfin helg fina du:) kramizar

Tess sa...

Tack för grattishälsningen:))
Jättefina blommor!! Hoppas du hade det bra på jobbet.
Kramis!

Här är gudagott att vara ! sa...

Ja dom var betydligt vackrare än dom gamla ;P !
Önskar dej en fortsatt härlig helg ♥
Kram Anneli

Rose Garden Malevik sa...

Hej Gunilla
ja jisses tiden går fort.... men minnena finns kvar :)
å missa nu inte....

BLOGGPARTYT

fortsätter..
massor med fina bloggar redan
VÄLKOMMEN
Håkan