lördag 28 juli 2012

Syskonträff ♥

Gomorron!



Om jag får önska nåt idag så är det vackert väder för idag är det syskonträffochsvågerssvågerochsvägerskaträff här på Gläntan!
Sen har dom ju "cruisingen" i Falköping & Diggiloo här i Lidköping!
Säkert massa annat runt om i landet men man är ju sej själv närmast.
Jag fick till och med en varning från telia via sms igår att det ska bli blixt och dunder och regn idag :(
Men för våran del när Görans bägge systrar med respektive plus den ene svågerns bror med fru kommer hit i em så har vi ju inglasad altan,men vore ju kul att slippa regn och åska.
Har ju förberett lite så jag slipper och stå i köket hela tiden.
Nu är det bäst att jag fortsätter så jag hinner med allt...


Ha en fin lördag ♥



Kram Gunilla


"Har du vänner,betrakta dig då som rik."

******************




Några fler Taibär blev det ej,konstigt!




Men min älskade ros bara blommar!

15 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Vilken dag, ni har framför er..såå trevligt!!
Håller tummarna för vädret!! Jag fick också sms igår från Telia..men hittills..har det inte blivit ngt oväder.

Ha nu en underbar dag..och njut med nära och kära!!
Kram Annika

Frida sa...

hoppas ni får en trevlig dag och slipper ovädret. Här ska det packas klart inför resan :) Kraaam

Stolpås Gård sa...

Äntligen har men tid att kika runt lite efter semestern...
Så kul ni har med alla era träffar, jag tycker det är så läckert!
Hoppas vädret och allting blir toppen.
Vad fint ni får det i stugan, förvandlingen är så kul att följa!
Kram på dig,
Sussi på Stolpås

skifferhuset sa...

Hej vännen! Låter så mysigt å trevlig med eran träff, hoppas nu ni har vädrets makter på er sida! Ha en fin helg! Kram Iréne

Änglarum sa...

Hej vännen ♥ hoppas ni får en fin dag med mycke skratt o roligt umgänge.hoppas det inte regnar hos dig! för det gör det tyvärr hos mig.. kram kram Jessica

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Hoppas ni får en riktigt mysig dag!
Håller tummar o tår för att regnet håller sig undan!

Kram Annica

Helen sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll, hälsa mor, far, morbröderna, moster, farbror och faster, här nere i Halmstad vankas laxfest kram Helen

Tess sa...

Jaa här regnar det nu å har även åskat...
Men ni har ju trevligt sällskap så ni får det ju bra ändå <3
Kramis!

Gunillasljusglimtar sa...

Helen...ska hälsa ALLA släktingar sen...ute o åker bil nu i ådkvädret...kram på dej <3


Tess..Jasså redan börjat hos er...ja vi ska allt ha det trevligt ändå:))...kramis <3

Fröken Tindra sa...

Hoppas att ni får en mysig dag! Här har regnat men nu håller det upp.
Kram!

LissasVita sa...

Hoppas dagen blev som ni ville!! Kramen Lisbeth

Torpliv sa...

Hoppas ni fick en fin dag igår! Här mullrade det en del, men det var ganska snabbt förbi.
Roligt att du vill vara med i lilla tävlingen! =)
Önskar dig en underbar söndag med härlig sol!
Kram Petra

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan hoppas ni hade en fin Lördag,här var det regn och åska blandat med sol
Ha en bra Söndag
Kram Rosa

Vi i Villa Ville kulla sa...

Va mysigt det låter!!!Hoppas dagen blev bra och att inte regnet stod som spö i backen usch vilken sommar ....Ha en skön söndag min vän =0)
Kramar Lotta

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej Gunilla, nu var det länge sedan jag hälsade på dej !
Har varit på rymmen från datorn ett tag och det har faktiskt varit riktigt skönt.
Oj så fint ni har ni fått det, men ni har ju jobbat som dårar också !!!
Hoppas nu att ni fick en härlig dag med släkten och att solen sken på er alla !
Ha det gott och söt om dej !
Kram Anneli ♥