onsdag 18 juli 2012

Brors besök me svägerska!

Gomor'n



"Min" clematis...♥


Idag kommer min ene broder med sambo och hälsar på.
Ska bli skoj tycker vi.
Dom har inte sett förvandlingen här ute i stugan på länge.
Har hittat en kombinerad bok som tillhör Gert som han ska få idag.
Födan-hemmet- ekonomi.Från år 1965.

                                               Gert's bok


Jo jag tog mej i kragen och ringde medicinteamet på morronen nu.
Puh,äntligen så bara hoppas att magen ska lugna ner sig lite,hämtar på apotek i eftermiddag.
Jo alla barnbarnen tyckte det var såå kul att träffa fölet,sen fanns det en hund också.
Det var nästan ännu bättre:)
Dom var så nöjda när dom kom hem för morfar Göran hade väl sett till så dom inte var hungriga på hela fm:)


Ha en fin onsdag ♥



Kram Gunilla


"Vänta inte på den stora lyckan,
 så att du missar den lilla!"


****************
                                                                            Fölet!


                                                         Barnbarnen hos fölet.

Nera o Flickorna




11 kommentarer:

skifferhuset sa...

Hej vännen! ja nu är jag tillbaka igen, tog lite ledigt!! Får läsa ifatt hos dig å se vad ni har sysslat med, fått föl ser jag, samma här! Träffat barnbarn å haft skoj! Ha det nu gott! Kram Iréne

Änglarna finns sa...

Men lilla gumman!!!
Du måste vara rädd om dej!!
Försök att ta det lite lugnt...men inte lätt när man vill fixa och få det klart!!
Ha hur som helst...en härlig dag..med besök..av nära och kära!!
Kram Annika

Hanna sa...

Hej vännen!
Så fint ordspråk du skrev här nere.
Alltid roligt med besök.
Kram
HAnna

Tess sa...

Ja ta hand om dig nu, hoppas magen blir bättre!
Jättefina kort:) kram!

Vardag och flärd sa...

Bra att du försöker bli bättre i magen, du har ju haft mycket runt dig så då kanske magen blir orolig! Du lugnar väl ner dig nu, min vän???
Kul att visa allt nytt och fint för brorsan!
Kramar på dig! Eva

Patricia sa...

Kul med släkt-besök .. =)
Och det var ingen modern bok du hittat, va kul. Den är snarlig en bok jag fick av farmor förut, som pappa fått när han gick i skolan.

Ha det bäst!!
Kram Patricia

Patricia sa...

Men jäsingen, jag glömde ju skriva att jag hoppas du får ordning på magen, inte kul när den bråkar .. =(

Kram igen!

Syster sa...

Ja var rädd om lilla maggen nu, så stressa inte utan ta det lite lugnt..Skoj med syskonbesök man ska bry sig om varandra även som vuxna, för det gjorde vi ju som små och de känslorna måste väl finnas kvar nu med? Kram

Frida sa...

Vilket sött litet föl. Hoppas att allt är bra med er. Kraaaam

Gunillasljusglimtar sa...

Tess...ja nu hoppas jag den blir det med medicin...kraam M.

Syster...jaa så kul med syskonkontakt. Japp maggen måste bli bra nu...kramis söss

Frida...visst är fölet gulligt:))...moster

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Hej vännen!

Inte får du låta livet krångla med magen på det där viset!
Hoppas du fick någon dundermedicin som hjälper dig!

Ta det nu lugnt idag och låt andra pyssla om dig lite extra!
Det är jag säker på att de vill!

Tänker på dig!
Kram!♥