tisdag 3 juli 2012

Solsken efter regn:)

Hej på er!



Fotade Klematisen i går kväll..


Idag hurrar jag för min "äldsta" väninna..inte i ålder utan att vi känt varandra i minst 44 år!

Grattis Gunilla! Kommer lite senare i Juli då och grattar som vi sa..






                                        Vår underbara doftschersmin Grattar jag Gunilla me'



                                                                     Äntligen är den på G




Idag sätts det absolut sista listerna upp,golvlisterna.
Ja ni f-ö-r-s-t-å-r väl hur gla jag är!!
Åh denna härligt mjuka mattan som las in i går kväll.Tur jag ej tog VIT som jag först tänkte,utan den blev gråsvart emot allt det vita.Tänker ju på att många fötter ska vandra den vägen ut mot växthuset som står alldeles utanför.
Då hade den nog blitt svart fortare än jag anat.
Nu ska jag till gubbarna och kika minsann.



Ha en underbart solig dag ♥








Kram Gunilla



"Låt livet grönska och växa!"

******************************








HÄR läggs den sköna mattan ut...Wov så glad jag är nu!


9 kommentarer:

Syster sa...

Grattis till din Väninna! Åh vad härligt att det snart är färdigt blir såå fint..Kram

Änglarna finns sa...

Underbart..att det börjar att bli färdigt!!
Sen när allt är klart..så kan "gubben" och du..sitta och bara njuta!! Hi hi...
Härligt med lång vänskap...!!
Ha en fortsatt ljuvlig dag!!
Kram Annika

Vardag och flärd sa...

Nu kan du få börja inreda och pyssla i ert nya sovrum, så kul så kul!
Ja du, en vit matta hade nog inte varit så bra, hur renlig man än är av sig så blir det lite solkigt så småningom ändå.
Jaha, vad ska du göra sen när rummet är klart, du energiska lilla vän?
Kramar Eva

Änglarum sa...

så skoj! tänk vad ni kämpat,snart dags att njuta ;0 kram Jessica

"Hemmet är min vrå" sa...

Oj det är många år, vad fint. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

skifferhuset sa...

Grattis till er vänskap i så många år, vad härligt med en sådan vännina! Vad skönt att det snart är klart hos er, å tur du tänkte om i färgvalet... kan se en vit matta framför mig...ut till växthuset å in igen hihi! Ha nu en go kväll! Kram Iréne

Heléne sa...

Å så fint det blir, nu är det bara den stora stora sängen som fattas ;)

Stolpås Gård sa...

Så fint ni får och gör!
Grattis till så lång vänskap, det är nåt att fira det =)
Kram Sussi på Stolpås

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Förstår att du är glad!
Tänk så nära det är nu tills ert rum står klart!

Ha en fin dag!

Kram Annica